יום חמישי, 17 במאי 2018

Careline PRO Conceal & Correct


מוצר חדש מצטרף לסדרת ה-PRO של מותג הקוסמטיקה "קרליין": Careline PRO Conceal & Correct – ערכת קונסילרים מקצועית למראה עור אחיד ומושלם.



הסתרת פצעונים, אדמומיות וכתמים שונים בעור מהווה שלב חשוב כאשר מאפרים את הפנים. פלטת קונסילרים וקורקטורים (מתקני גוון) היא מוצר הכרחי בכל מזוודת איפור מקצועי. באמצעות הפלטה ניתן להסתיר ולטשטש את כל אותם הפגמים בעור ולהקנות לו מראה אחיד ומושלם. הפלטה החדשה שהושקה בימים אלו ע"י "קרליין" משלבת גוונים שונים של קונסילרים המיועדים להעלים ולהסוות כתמי פיגמנטציה, כהויות ואדמומיות.

פורמולת הקונסילרים הינה עמידה לשעות ארוכות, מתאימה לכל סוגי הפגמים ומהווה בסיס מושלם להנחת המייקאפ או הפודרה.


הערכה כוללת 6 גוונים:

3 גווני קונסילר (בהיר, בינוני וכהה) ליצירת גוון אחיד של עור הפנים. משמשים בעיקר להסוואת כהויות סביב העיניים ופגמי עור ולהחלקת מראה קמטי הבעה. מתאימים להנחה מתחת למייקאפ או מעליו.

3 גווני קונסילר מתקני גוון להסוואת פגמים בעור: ירוק- לניטרול אדמומיות ופצעונים; כתום בהיר לגוון עור בהיר- לניטרול כהויות ותת-גוון כחלחל (בעיקר תחת העיניים) וכבסיס לאיפור העיניים; כתום כהה לגוון עור כהה- לניטרול כהויות ותת-גוון כחלחל (בעיקר תחת העיניים) וכבסיס לאיפור העיניים. את מתקני הגוון יש להניח רק מתחת למייקאפ או קונסילר.

את Careline PRO Conceal & Correct ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר החדש של המותג (מחיר: 69.90 ₪, תכולה: 15 גרם).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails