יום רביעי, 28 במרץ 2018

KKW Beauty x Mario Dedivanovic Makeup Collection


בתחילת השנה סיפרתי לכם על שיתוף הפעולה שנרקם בין קים קרדשיאן לבין המאפר האישי שלה, מריו דדינוביץ' לכבוד 10 שנות פעילות משותפת. כזכור, השניים הפיצו רמזים ברשתות החברתיות, לפיהם הם עומדים להשיק את "KKW X Mario" - קולקציית איפור משותפת. כעת, נחשפים הפרטים אודותיה!



שני חובבי האיפור, דדינוביץ וקים, נפגשו לראשונה בשנת 2008 על סט צילומים. במשך 10 השנים בהם איפר דדינוביץ את קים יצרו השניים טרנדי איפור לא מעטים, כשהידוע מביניהם הוא טרנד הקונטורינג (הצללות). הקולקציה שיצרו השניים לציון המאורע, מבוססת על כל הלוקים החביבים עליהם במהלך התקופה הזו.


בקולקציה ניתן למצוא שפתון בגוון ניוד (20$), שני ליפגלוסים בעלי ברק עשיר (18$) ופלטה המכילה 10 צלליות (45$) - כולם מגיעים באריזות בגוון אפרפר. 


"לפני 10 שנים כשנפגשנו לא חלמתי שנשיק מתישהו ביחד את המוצרים שלנו. @makeupbymario (מריו) לימד אותי את כל מה שאני יודעת על איפור! אני כל כך גאה בקולקציה הזו עם הגוונים האהובים עלינו לעיניים ולשפתיים," אמרה קים בהודעה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.


אגב, הגוון הכי בולט בפלטה הינו כחול מתכתי, שמהווה למעשה תזכורת לאחת הפעמים בהן איפר מריו את קים - הידועה כחובבת גווני ניוד בלבד - בצללית כחולה בוהקת, כשהיא היתה עסוקה בנייד שלה ולא שמה לב לכך: "אנחנו רבים כל הזמן על מראות שאנחנו צריכים ליצור, אבל הצללית הכחולה הזו מזכירה לי תמיד לבטוח בו," אומרת קים.



הקולקציה צפויה להיות זמינה לרכישה באתר KKW Beauty ב-5 באפריל 2018. אם תהיו מספיק זריזים, אולי תצליחו להשיג לעצמכם משהו ממנה, כי סביר להניח שבתוך דקות אחדות היא תהיה Sold Out...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails