יום ראשון, 11 במרץ 2018

רעידת אדמה בעולם היופי: מדונה וקים קרדשיאן בשיתוף פעולה סודי


שלא תגידו שלא ידעתם! מלכת הפופ מדונה וכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן עובדות על פרוייקט יופי משותף, שכרגע שמור בסודי סודות. הפרוייקט שמבשלות מלכת הפופ וכוכבת הריאליטי מבוסס על מותגי היופי שלהם, MDNA Skin ו- KKW Beauty בהתאמה.



את החדשות בישרו השתיים באמצעות העלאת סרטון וידאו מסתורי לחשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהן, בו הן נראות צועדות יחדיו מאחורי הקלעים, כשגבן מופנה אל המצלמה. בחשבון האינסטגרם של המותג KKW Beauty הוסיפה קרדשיאן את המילים הבאות לצד הסרטון: "בקרוב. #MDNAMEETSKKW", בעוד מדונה היתה קצת יותר נדיבה ברמזים שסיפקה עם ההאשטגים הבאים: "#thermalwaters" ו- "#reinventyourself".



בשבוע שעבר השתתפו שתי הדיוות בפאנל ריאיונות בלוס אנג'לס, שם דנו במיזמי היופי שלהן. ואכן, היה להן הרבה מה להגיד על כך – מדונה המציאה את עצמה מחדש כגורו יופי בעקבות השקת המותג שלה MDNA Skin בארה"ב בספטמבר האחרון (אם כי המותג עצמו נמכר ביפן כבר מ-2014). ההשקה עשתה גלים רבים בעקבות סדרת פוסטים מוזרים שעלו ברשתות החברתיות, המתעדים את הגישה הלא קונבנציונלית של מדונה כדי להישאר יפה. בינתיים, קרדשיאן עצמה היתה עסוקה בלהרעיד את תעשיית הקוסמטיקה עם השקתם של שני המותגים, KKW Beauty ו- KKW Fragrance, אשר צברו רווחי ענק ואוהדים רבים ברשתות החברתיות – מה שהפך אותה ליזמית בעלת-כח משמעותי בתעשיה.



עם מדונה, המתמחה במסכות חימר מגנטיות, ומוצרי היופי של קרדשיאן, הכוללים בין השאר סטיקים לקונטור, שפתונים נוזליים והיילייטרים, לא קשה לתאר איך יראה שיתוף הפעולה בין השתיים. חכו לעדכונים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails