יום חמישי, 8 במרץ 2018

קיארה פראני היא המוזה החדשה של לנקום


בלוגרית האופנה קיארה פראני (Chiara Ferragni) השיגה לעצמה ג'וב מדהים חדש בתחום הביוטי, כמוזה החדשה של "לנקום" (Lancome).



מותג היופי הצרפתי חבר לכוכבת המדיה החברתית, היזמת והמעצבת האיטלקית המוכשרת, לשותפות שתכלול, ככל הנראה, מספר פרוייקטים שישיקו השניים במהלך השנה.

פראני יצאה בהצהרה נרגשת אודות התפקיד החדש שלה, בה הודתה שהיא מעריצה את המותג Lancome מאז שהיתה ילדה צעירה. "אני כל כך מתרגשת משיתוף הפעולה הייחודי עם לנקום. אני מעריצה של המותג עוד מהיותי נערה צעירה בקרמונה. הבושם טרזור היה הריח של שנות העשרה שלי. אני מכבדת ומשתפת את הערכים ואת ההיסטוריה של המותג. אידיאל היופי שלו הוא הזמנה לאושר ולהגשמה עצמית וזה גם המנטרה שלי. אני גאה שבעקבות המיזמים וההשפעה שלי, לנקום הפקידה בידיי את תפקיד המוזה." באופן טבעי, היא גם דאגה לחלוק את החדשות הטובות עם 11.8 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, לצד תמונה בה היא אוחזת זר ורדים ורודים שקיבלה מהמותג.


"שיתוף הפעולה עם קיארה פראני מסמל את הנכונות שלנו להוות השראה לנשים צעירות באמצעות מודלים לחיקוי הקרובים לליבן ולעולמן," אומרת פרנסואה להמן, מנכ"לית "לנקום" העולמית. ההילה הבינלאומית של קיארה, הופכת אותה למודל של חיקוי המייצגת את הערכים של חוזק ומודרניות שכה יקרים ללנקום. אנו גאים לשתף פעולה עם קיארה, אישה מעוררת השראה, קורנת, משפיעה, המגלמת שילוב עדין של שיק וחוכמה, כדי לאשר מחדש שאושר הוא הביטוי הטוב ביותר ליופי."

שיתוף הפעולה הנ"ל הינו המיזם האחרון של פראני, אשר התפרסמה לראשונה בזכות בלוג הלייפסטייל שלה- "The Blonde Salad", אותו השיקה באוקטובר 2009. מאוחר יותר, ב-2012 היא הקימה את TBS Crew – צוות התקשורת שלה במדיה החברתית. בינואר השנה היא נבחרה להיות השגרירה של חברת התכשיטים Pomellato ממילאנו, ואילו בשנה שעברה היא שיתפה פעולה עם מותגים כמו Tod's, Intimissimi ו- Repetto. תחומי העניין העיסקיים שלה כוללים גם ניהול ליין אופנה אישי שלה, המכונה בשם " The Chiara Ferragni Collection", אשר ב-2017 השיק שלוש חנויות דגל במילאנו, שנחאי וצ'נגדו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails