יום ראשון, 7 בינואר 2018

סדרת "ויזיונר" של LANCÔME מתחדשת בשלושה מוצרים חדשים

סדרת הטיפוח "Visionnaire" של "לנקום", המיועדת לנשים פעילות ודינמיות, שמעוניינות לשמור על עור פנים זוהר, אחיד ורענן, מתחדשת בשלושה מוצרים חדשים: פילינג ליילי ללא שטיפה, קרם יום מתקן וקרם עיניים.



לאורך השנים עור הפנים שלנו מאבד מהזוהר והגמישות שלו, הנקבוביות בעור הופכות להיות פעורות יותר והקמטים הולכים ומעמיקים. סדרת "ויזיונר", שהושקה לראשונה ב-2011, נועדה לטפל בבעיות אלו של הזדקנות העור, תוך מתן אפקט מיידי של זוהר ורעננות ואפקט מצטבר של טשטוש והפחתת הקמטים, כיווץ הנקבוביות, טשטוש כתמי גיל, אדמומיות ואפילו צלקות. המוצרים בסדרה מבוססים על המולקולה המהפכנית LR2412, המיועדת להמריץ את ייצור 6 הסממנים להתחדשות הרקמות ומבנה האפידרמיס.

כעת, כאמור, מתווספים שלושה מוצרים חדשים לסדרה:

VISIONNAIRE Crescendo™ Progressive Night Peel (מחיר: 338 ₪, תכולה: 30 מ"ל) – "ויזיונר קרשנדו", פילינג מתקדם לחידוש מראה העור, המיועד לשימוש אינטנסיבי במשך 28 לילות, ללא צורך בשטיפה:


הפילינג כולל, למעשה, שתי פורמולות מתקדמות שונות במוצר אחד, בהן יש להשתמש בשני שלבים: השלב ה-1 מיועד לשימוש ב-14 הלילות הראשונים. הפורמולה שלו בעלת אינטנסיביות נמוכה יותר והוא מיועד להכין את העור על-ידי הסרה עדינה של תאים מתים מהשכבה העליונה שלו. פעולה זו מעניקה לו מראה זוהר וקורן ואף מהודק יותר. השלב ה-2 מיועד לשימוש במשך 14 הלילות שלאחר מכן. הפורמולה שלו מרוכזת ואינטנסיבית יותר והיא מכילה רכיבים המיועדים לשימוש בשכבות העמוקות יותר של העור.


הפילינג, על שני שלביו, הינו בעל מרקם נוזלי קל ונוח למריחה בשכבה אחידה. כמו כן, אין כל צורך לשטוף את הפנים לאחר מכן, מה שהופך את המוצר לאטרקטיבי יותר.

VISIONNAIRE Advanced Multi Correcting Cream SPF20 (מחיר: 369 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – ויזיונר קרם רב תועלתי עם SPF20:


הקרם מציע פעולות מרובות לסיוע בתיקון מראה העור, בהפחתת מראה הקמטים, בהענקת גמישות, טשטוש פגמים והגנה מקרינה. פורמולת הקרם משלבת בתוכה את מולקולת LR2412 יחד עם חומצה היאלורונית ומסנני קרינה UVA/UVB. האפקט שלו פועל הן במישור המיידי- העור נראה רענן, מוצק ובהיר יותר, והן במישור המצטבר- אחרי 4 שבועות חל שיפור משמעותי במראה העור ובנפח שלו. הקרם בעל מרקם עשיר, ההופך לקליל ורענן ברגע המריחה על העור.

VISIONNAIRE Yeux – Eye On Correction™ (מחיר: 299 ₪, תכולה: 15 מ"ל) – ויזיונר קרם מתקן לעיניים:

קרם המיועד להפחית קמטים כהויות ונפיחויות באיזור העיניים. הפורמולה שלו מכילה, בין השאר, אבקות סיליקה ופרליט בשילוב עם טכנולוגיית Hydra Blur לפיזור קרני האור. כך נוצר אפקט אופטי מיידי של טשטוש הפגמים סביב קווי המיתאר של העיניים והגימור המתקבל הינו טבעי ביותר. מרקם הקרם חלק וקליל והוא מעניק תחושה אולטרה-רעננה לעור.


את שלושת המוצרים החדשים בסדרת "ויזיונר" ניתן להשיג בנקודות המכירה של "לנקום" ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות הפרטיות.

אגב, היום (07/01/18), בשעה 20:00, חברתי ליהי נבון המדהימה, בעלת הבלוג Beauty and the Be(a)st וקבוצת הפייסבוק "עילית הביוטי, הטיפוח ואיפור", תתארח בדף הפייסבוק של "לנקום ישראל" ותשיב לשאלות על הפילינג ויזיונר קרשנדו החדש של המותג, כחלק משגרת הטיפוח לחורף. לא כדאי להחמיץ!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails