יום ראשון, 28 בינואר 2018

והרי החדשות בקצרה...

כמיטב המסורת בחודשים האחרונים, ריכזתי עבורכם בפוסט אחד מקבץ של חדשות יופי מרחבי העולם, שהצטברו לאחרונה על שולחני.



קים קרדשיאן והמאפר האישי שלה, מריו דדיבנוביץ', חוגגים השנה 10 שנים של עבודה משותפת, בהן התוו כמה מהטרנדים הפופולריים ביותר בתחום האיפור. לכבוד חגיגות העשור השניים משתפים פעולה ביצירת קולקציית איפור תחת המותג של קרדשיאן – KKW. אמנם השניים שומרים עדיין בסוד את כל הפרטים הנוגעים לקולקציה המדוברת, אבל מריו מסר, כי הקולקציה תשקף את סגנון הטרנדים שהובילו שניהם במהלך העשור הזה. קים, מבחינתה, העלתה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה בשחור לבן של פלטה עם כמה צלליות בגימורים שונים לצד ההאשטאג #KKWxMARIO. מה שבטוח, הכל ייחטף מהמדפים בתוך שניות אחדות...



💄💄💄

מותג האיפור Too Faced נאלץ לשנות את שם המסקרה הפופולרית שלו - Better Than Sex עבור השוק הסעודי. המותג שמר על הצורה וצבע האריזה של המסקרה, אבל מעתה היא תכונה עבור הלקוחות הסעודיות בשם "Better Than Love", כדי לשרת את השוק השמרני ולפעול על-פי ההנחיות הקפדניות שלו.


יש לציין, ש"טו פייסד" הם לא הראשונים שנאלצים לעשות זאת. הסומק Nars Orgasm הפך להיות Nars O במספר מדינות, בעוד המותג Becca שינה את שם המוצר Champagne Pop ל- C-Pop ואת Prosecco Pop ל- Gold Pop על-מנת להימנע מלהסתבך עם חוקי אלכוהול קפדניים מאד.

💄💄💄

במותג הקוסמטיקה MAC החליטו להחליף את כל ליין המברשות שלהם שעשוי משיער חיות למברשות משיער סינתטי בלבד, כדי להפוך את הליין לנטול אכזריות לחלוטין. בנוסף, המותג הכריז שהוא ישיק מברשות בעיצוב חדש וגם יחזיר כמה מברשות פייבוריטיות מהעבר.


ליין המברשות החדש יהיה עשוי מ-100% סיבים סינתטיים וייוצר בטכנולוגיה מיוחדת שתשפר את ביצועי המברשת וגם יאריך את העמידות שלה. האות "S" שתופיע על ידית המברשת לצד המס' שלה תהווה סימן זיהוי למברשת המשופרת. בליין החדש יכללו בחזרה גם המברשות 125, 161 ו-139 לצד שתי מברשות עיניים חדשות – S240 ו- S268.

💄💄💄

המותג Bobbi Brown משיק את קמפיין #AllDaySmile לקידום המייקאפ החדש שלו - Skin Long-Wear Weightless Foundation. לצורך הקמפיין הוא מגייס שלוש "מובילות דעת-קהל" מרחבי העולם: גורו האופנה האמריקאית אוליביה פלרמו (Olivia Palermo),  המאפרת ובלוגרית היופי הקוריאנית פוני (Pony), שמתגאה ב-4.5 מיליון עוקבים בחשבון היוטיוב שלה, ואישיות הלייפסטייל הבריטית פטרישיה ברייט (Patricia Bright). 


שלושת "מובילות דעת הקהל" יציגו בקמפיין את ההרפתקאות האישיות שהן עוברות בחייהן בניו-יורק ותוך כדי כך יבחנו את כושר העמידות של המוצר עליהן. כזכור, המייקאפ החדש מיועד להעניק כיסוי טבעי לכל אורכו של היום, מבלי לדהות או להדגיש קמטוטים.



💄💄💄

בקבוק הבושם היקר ביותר בהיסטוריה, Bulgari Opera Prima, נמכר בימים אלו ללקוח פרטי תמורת סכום שערורייתי של €200,000! הבושם נחשף לראשונה ב-2014 לכבוד חגיגות 130 שנה ל"בולגרי" והוא משלב בתוכו את האמנויות עליהן מיומן הבית- עיצוב תכשיטים ויצירת בשמים.


הניחוח שנוצר על-ידי מסטר הבישום דניאלה אנדרי (Daniela Andrier) מהווה חגיגה של ניחוחות ים-תיכוניים עם תווים של לימון, פריחת תפוז, מאסק ופרחים. עם זאת, ערכו של הבושם מיוחס בראש ובראשונה לבקבוק שלו, שנוצר בשיתוף עם יצרן הזכוכית המפורסם Venini. הבקבוק מעוטר בעלי זהב ואבנים יקרות: 250 קראט אבני ציטרין, 4.45 קראט אמטיסט ו-25 קראט יהלומים.

💄💄💄

נראה שהאחיות קלואי וקורטני קרדשיאן הולכות בעקבות אחותם קים, כשהן מתכוונות להותיר את חותמן גם בתעשיית היופי. קלואי בת ה-33, שברשותה מותג ג'ינס אופנתי, הגישה בקשה לרישום סימן מסחרי על השמות "KOKO Kollection by Khloé Kardashian" ו- "KOKO Kollection" כמיזם בתחום הקוסמטיקה. הידיעה על כך פורסמה ימים אחדים לאחר שאחותה הבכורה, קורטני בת ה-38, הגישה בעצמה בקשה דומה על השם "Kourt" כמותג קוסמטיקה.


למרות שקלואי טרם נתנה איזושהי אינדיקציה לגבי התכניות שלה, קורטני פרסמה במדיה החברתית מספר סקיצות אפשריות ללוגו "Kourt" על-גבי נייר מכתבים ממותג של אחותם הקטנה קיילי ג'נר, בעלת המותג ‘Kylie Cosmetics'. צעד זה עורר ספקולציות בקרב המעריצים על אפשרות לשיתוף פעולה אפשרי בין השתיים. כך או כך, קלואי וקורטני יוכלו לקבל עצות טובות בתחום מקים וקיילי, שהמותגים שלהן גרפו הצלחה מסחררת בתוך זמן קצר.

💄💄💄

מותג הקוסמטיקה Revlon בחר בדוגמנית ה"מידות גדולות" אשלי גרהם (Ashley Graham) כשגרירת היופי שלו. גרהם תצטרף לשחקנית גל גדות בקמפיין Live Boldly של המותג, עם חברותיה, הדוגמניות ראקל צימרמן, אימאן חמאם, אדוואה אבואה ואחרות.


יש לציין, כי זה דיי נדיר לראות דוגמנית "פלאס סייז" בפרסומות עבור מוצרי קוסמטיקה. למרות שגרהם מופיעה באופן תדיר על שערי מגזינים מהנחשבים ביותר בעולם והיא גם משמשת כשופטת בתכנית הריאליטי "הדוגמנית הבאה של אמריקה", זהו למעשה קמפיין היופי הראשון שלה. "אני נרגשת להיות חלק מהקמפיין המצויין הזה עם נשים מסוגים שונים בכל הגזעים, הגילאים והגדלים, ולמנף את הפלטפורמה הזו כדי להמשיך ליצור שינויים חיוביים," אומרת גרהאם. "לחיות עם תעוזה זה המנטרה של חיי. כל יום לפני המראה אני אומרת לעצמי: 'אני נועזת, אני חכמה, אני יפה', ויחד עם רבלון אנחנו יכולים לעורר את כל הנשים לעשות את אותו הדבר."



💄💄💄

מותג היופי הצרפתי Chanel חשף חשבון אינסטגרם חדש שלו, שיוקדש כולו לאיפור בלבד. החשבון החדש - @chanel.beauty ישמש את המותג כדי לחלוק את החזון של לוסיה פיקה (Lucia Pica), המאפרת הראשית והמנהלת היצירתית של המותג, השראות יומיומיות, טיפים, שיחות וכמובן חשיפת מוצרים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails