יום ראשון, 7 בינואר 2018

אלכסה צ'אנג היא הפנים החדשות של לוריאל פרופסיונל

אלכסה צ'אנג (Alexa Chung) - הדוגמנית, המעצבת ומגישת הטלוויזיה הבריטית – יכולה כעת להוסיף תפקיד חדש לרזומה המפואר שלה: הפנים של סדרת צבעי השיער החדשה Parisian Nudes' של המותג המקצועי L'Oréal Professionnel



"Parisian Nudes", סדרת מוצרי השיער החדשה של "לוריאל פרופסיונל", מיועדת לשימוש במספרות מקצועיות בלבד. טכניקת צביעה זו מבוססת על שילוב של שני גוונים המספקים יחדיו תוצאה רב-גוניות, טבעית ואלגנטית למראה. אגב, המוטו של סדרת צבעי השיער הנ"ל הינו, ש"לא צריך להיות פריזאית כדי להראות כמו פריזאית".

הבחירה בצ'אנג כמוזה של הסדרה החדשה פורסמה לראשונה בחשבון האינסטגרם של המותג, שם גם הוצגו סדרה של תמונות מאחורי הקלעים וקליפים קצרים של הכוכבת, בעלת השיער הגלי שמגיע עד הכתפיים. צ'אנג עצמה גם דאגה להעביר את המסר באופן אישי ל- 2.9 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, כשהכריזה: "וופ וופ! שמחה מאד להצטרף השנה למשפחת @lorealpro. ככל הנראה, משום שאני מרבה להעמיד פנים שאני צרפתיה, כעת אני המוזה עבור האוסף #ParisianNudes שלהם."
בנוסף, צ'אנג תקדם גם את ליין מוצרי השיער Pro Fiber, המיועדת לטיפול בשיער פגום. "מעצבת אופנה, מגישת טלוויזיה, דוגמנית, יועצת קריאטיבית וסופרת, אלכס צ'אנג היא אחת מהסמלים המזוהים ביותר של הדור שלה," כך פורסם בהצהרה מטעם המותג. "היא הכי פריזאית מבין הלונדונים והסגנון הלא מתאמץ שלה מהדהד בחוזקה עם האופנה של 'לוריאל פרופסיונל' והמעגן הפריסאי".

יש לציין, כי זהו חוזה היופי הגדול הראשון של צ'אנג. בעבר היה לה שיתוף פעולה עם מותג הציפורניים הבריטי Nails Inc., אבל היא התמקדה בעיקר בקריירה בתחום האופנה כשהופיעה בקמפיינים עבור מותגים כמו Longchamp ו- AG. בשנת 2017 היא השיקה את מותג האופנה שנושא את שמה וכולל בגדים, אקססורייז והנעלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails