יום שבת, 23 בדצמבר 2017

L'Oréal Professionnal Botanea Line

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "לוריאל" משיק את Botanea - ליין חדש של צבעי שיער, המבוסס כולו על צמחים.



בשנת 1909 כימאי צרפתי צעיר בשם יוג'ין פול לואיס שולר (Eugène Paul Louis Schueller) פיתח נוסחת צבע שיער בשם Auréale, אותה מכר בהצלחה רבה למספרות פריזאיות שונות. בשנת 1919 הוא הקים באופן רשמי את החברה שלו, שלימים הפכה להיות "לוריאל".

כמעט מאה שנה מאוחר יותר, בשנת 2018, בית "לוריאל" חוזר למורשתו העשירה והופך להיות צמחוני עם סדרת צבעי שיער בוטניים חדשה שישיק בקרוב. הסדרה החדשה מבוססת על 100% פורמולות צמחיות, שהן פשוטות ובריאות יותר מאשר החלופות הכימיות הקיימות כיום בשוק ואף מספקות תוצאה טבעית אך מקצועית לחלוטין.


ליין ה- Botanea ("בוטנאה") מציג שלוש אבקות צביעה בעלות פורמולות המכילות רכיבים בוטניים שמקורם בהודו: קסיה, חינה ואינדיגו. האבקות הנ"ל תלויות על שמן קוקוס וניתנות לשילוב יחדיו בריכוזים שונים, בהתאם לגוון הרצוי. מעצבי השיער יערבבו את האבקות, תוך שימוש במים בטמפרטורה קבועה ומדוייקת על-מנת לקבל את הגוונים הרצויים מתוך לוח צבעים רחב, החל מבלונד בהיר ועד חום כהה. יתרה מזאת, הפורמולה מבטיחה כיסוי מושלם לשיער לבן, לעומת צבעי שיער טבעיים אחרים שמספקים בדרך כלל כיסוי של 30%-40% בלבד.


צבעי השיער בסדרת Botanea יהיו זמינים בסלונים המקצועיים ברחבי העולם החל ממאי 2018.

אגב, המותג ישיק בנוסף גם את ליין מוצרי הטיפוח הבוטני הראשון שלו - Source Essentielle. הליין יורכב, למעשה, משתי סדרות: האחת מיועדת לשיער יבש והשניה לשיער צבוע. כל אחת מהן תכלול שמפו, באלם ושמן לשיער וניתן יהיה להשיגם במספרות המורשות של "לוריאל פרופסיונל".


יש לציין, כי השגשוג בקוסמטיקה האורגנית מונע ממספר הולך וגדל של צרכנים צעירים, שנמנעים ממוצרים מבוססי כימיקלים לטובת כאלו המבוססים על רכיבים צמחיים. בשנת 2016 שוק היופי הטבעי והאורגני ברחבי העולם היה שווה כ-11 מיליארד דולר. לדברי חברת "ארנסט אנד יאנג", השוק צפוי להכפיל את עצמו עד שנת 2024.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails