יום שבת, 30 בדצמבר 2017

Estée Lauder ANR Eye Concentrate Matrix Synchronized Recovery

בית "אסתי לאודר" מציג את Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix Synchronized Recovery – תכשיר מרוכז לתיקון והזנה אינטנסיביים של אזור העיניים עם 360° Matrix Technology™, החושף עיניים רעננות ופקוחות לרווחה.



הפורמולה הממוקדת של המוצר נועדה לנטרל את השפעות הלחץ היומי על העור העדין סביב העיניים. בעוד שפעולת המצמוץ נחשבת לרפלקס טבעי ביותר, היא בעצם גורמת להיווצרות של קווים וקמטוטים עדינים. אזור העיניים הוא החלק העדין ביותר בעור שלנו ובדרך כלל סימני ההזדקנות הראשונים מופיעים בו. ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד מגמישותו עקב התדלדלות של הקולגן ובכל זאת, מדובר באיזור שנמצא כל הזמן בתנועה – ליתר דיוק, אנו ממצמצים יותר מ-10,000 פעמים בכל יום! כל אחת מהתנועות הזעירות הללו, יחד עם הבעות פנים אחרות – כמו חיוך, כעס, בכי או פזילה – משפיעים על אזור העיניים ואלו מובילים להופעתם של קווים, קמטוטים, כהויות ונפיחות.


פורמולת המוצר משלבת בתוכה שתי טכנולוגיות בלעדיות של המותג: טכנולוגיית ChronoluxCB™ וטכנולוגיית 360° Matrix - שתיהן נועדו לחזק את העור העדין סביב העיניים ולהעניק לו הגנה אופטימלית מפני ההשפעות של אותן תנועות זעירות. כמו כן, פורמולת המוצר משלבת שני סוגים של חומצה היאלורונית המזינות את העור בלחות עשירה לאורך 24 שעות. התוצאה: מראה הקווים, הקמטים, הנפיחויות והכהויות מופחת באופן דרמטי והעיניים נראות רעננות, קורנות ופקוחות לרווחה.




התכשיר מיועד לשימוש בוקר וערב ומצורף אליו אפליקטור מיוחד, המבצע עיסוי לעור וממריץ את פעילות הדם באיזור.



את ANR Eye Concentrate Matrix Synchronized Recovery של "אסתי לאודר" ניתן להשיג בחנות המותג בקניון איילון ר"ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות ובאתר האונליין (מחיר: 300 ₪ ל- 15 מ"ל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails