יום שני, 4 בדצמבר 2017

אייז'ה נעמי קינג היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

לשחקנית אייז'ה נעמי קינג (Aja Naomi King) יש תפקיד חדש – שגרירת היופי החדשה של L'Oréal Paris.



כוכבת הסדרה "המדריך לרוצח" מיועדת להכנס לתפקידה כבר בתחילת 2018, כאשר תעמוד בראש הקמפיין לאוסף מוצרי הגלאם של המותג - True Match Lumi Glow'. יחד עם זאת, היא כבר הספיקה להעלות סרטון וידיאו קצרצר לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מספקת הצצה קטנה למוצרים. מאוחר יותר, מתוכננת קינג להופיע בקמפיינים נוספים עבור מוצרי האיפור, הטיפוח והשיער של המותג.

A post shared by Aja King (@ajanaomi_king) on


זוהי הפעם הראשונה עבור השחקנית בת ה- 33 שהיא משמשת כשגרירת יופי עבור מותג קוסמטיקה כזה גדול, אבל האהבה שלה לאיפור החלה כבר כשהיתה צעירה מאד: "כשגדלתי, התבוננתי באימי כשהתאפרה בבוקר ורציתי מאד לקחת חלק בטקס היומי הזה יחד איתה", מספרת קינג. "כשהתבגרתי, האיפור הפך להיות השיריון שלי. הוא סיפק לי תחושה של הגנה ונתן לי את הכח והבטחון להתמודד עם העולם כפי שרציתי. כעת, לייצג את 'לוריאל פריז' זה ממש מדהים. אני כל כך נרגשת לסייע לאחרים למצוא ולהאמין ביופי של מי שהם, בגלל שכולם ראויים לדעת את הערך שלהם."

טים קוליקן (Tim Coolican), מנכ"ל לוריאל פריז ארה"ב, מוסיף: "אייז'ה שיתפה בגילוי נפש ובעוצמה את המסע שעברה כדי להתגבר על תחושת חוסר הבטחון שלה. בכך היא מעוררת באחרים השראה לאמץ את היופי והערך העצמי שלהם. היא מוכשרת מאד, מושלמת והכי חשוב- מבינה לגמרי ומאמצת את הפילוסופיה של המותג שלנו 'כי את שווה את זה'."


ל"לוריאל פריז" יש היסטוריה ארוכה של בחירת שחקניות מעוררות השראה כשגרירות יופי. ביניהן ניתן למצוא את ג'וליאן מור, אווה לונגוריה וסוזן סרנדון.

אגב, הפרסום על המינוי החדש של קינג הגיע זמן קצר לאחר פרסום הידיעה על תפקידה החדש בסרט הביוגרפיה "נערה ממוגדישו" – שם תככב כאיפרה אחמד (Ifrah Ahmed), פעילה פוליטית מסומליה. הסרט מספר על מסעה של אחמד ממחנה פליטים לאירלנד ועל מאבקה למיגור מומים גניטליים ובעיות פריון של נשים – ללא ספק, תפקיד עוצמתי עבור כל שחקנית. הפקת הסרט אמורה להסתיים בפברואר 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails