יום רביעי, 13 בדצמבר 2017

צבע השנה ל-2018: אולטרה ויולט

כמיטב המסורת הכריז בית הצבעים המפורסם "פנטון" (Pantone) על הצבע של השנה. הפעם, הצבע אולטרה ויולט (מס' קטלוגי 18-3838) הוא הבחירה שלו לשנת 2018.



לדברי "פנטון", הצבע הסגול בעל הבסיס הכחלחל הינו "גוון פרובוקטיבי באופן דרמטי ומעורר מחשבה, המתקשר עם מקוריות, כושר המצאה וחשיבה חזותית המכוונת אותנו אל העתיד."

המגזר הרחב יותר של חיזוי טרנדים תומך גם בגרסאות שונות של סגולים-כחולים, לילך ולבנדר ואף ניתן היה לראות בברור את הגוונים הללו על מסלולי האופנה של אביב/קיץ 2018, אם כי אלו היו גוונים פסטליים בהירים יותר מאשר כהים. ב"פנטון" מסבירים, שהבחירה שלהם דווקא בצבע אולטרה ויולט הינה מכיוון שמדובר בסגול שמייצג מסתוריות, מרמז על עולמות שמעבר למוכר וידוע לנו ויש לו איכות מיסתית ורוחנית יחד עם ניחוח של עומק וייחודיות.

כמו כן, מדובר בגוון מושלם ליצירת מראות איפור בשל האופי המורכב שלו והקלות שבה ניתן לשלב ולמזג אותו עם גוונים מנוגדים. לדברי המומחים ב"פנטון", "גוון סגול מאט על השפתיים או על הציפורניים מהווה הצהרה נועזת של אי-קונפורמיות, בעוד שסגולים מטאליים ושימריים עדינים הופכים את העיניים לחלונות אל היקום." עוד הם מוסיפים, כי "בפלטת הצבעים של כל אמצעי יופי, האולטרה ויולט משלים ומעצים כל צבע אחר, מוסיף לו מורכבות ומסתורין."


אז כאמור, אנו צפויים לראות לאורך השנה הקרובה המון סגול על מסלולי האופנה, אבל כבר עכשיו ניתן בקלות לשלב את הגוון במראה האיפור שלנו. משיחה של שפתון בגוון סגול רווי על השפתיים יכולה בשניות להפוך איפור יומיומי לאיפור ערב, בעוד שמעט צללית סגולה יכולה לשדרג כל איפור עיניים מעושן. גם לק בגוון אולטרה ויולט יכול להיות מושלם לחובבות הגוונים הנייטרליים על הציפורנים שלהן.


אגב, המותג Butter London יצא בשיתוף פעולה עם בית "פנטון" והשניים משיקים קולקציית איפור מיוחדת על טהרת הצבע אולטרה ויולט, הכוללת מוצרים לשפתיים, עיניים וציפורניים (בתמונה למעלה). הקולקציה המשותפת תהיה זמינה לרכישה ברחבי העולם החל מינואר 2018. עד אז, הנה כמה מוצרים שיסייעו לכם להישאר טרנדים גם בשנה הקרובה:

שפתון בגימור מטאלי MAC Royal Hour


אייליינר NATASHA DENONA Star Liner












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails