יום רביעי, 8 בנובמבר 2017

MAC x Patrick Starrr Collaboration

וולגר הביוטי הנודע Patrick Starrr ("פטריק סטאררר") החל את דרכו כמאפר בשנת 2012 באחד מסניפי מותג הקוסמטיקה MAC, בעיר הולדתו אורלנדו. מאז הוא חולק את אהבתו למוצרי המותג עם יותר מ- 3.7 עוקבים באינסטגרם ומעל ל-3 מיליון בערוץ היוטיוב שלו. כעת הוא סוגר מעגל, באמצעות שיתוף פעולה מרגש במיוחד עם המותג, במסגרתו יושקו מספר קולקציות איפור.



את הידיעה על שיתוף הפעולה עם סטאררר פרסמה לראשונה ענקית הקוסמטיקה בחשבון האינסטגרם שלה לצד סדרת תמונות של גורו האיפור והצצה ראשונה ללוגו הקולקציה:



A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) on


התשוקה של פטריק לביטוי עצמי באמצעות איפור, כמו גם היחסים הקרובים שהוא מנהל עם האוהדים והעוקבים שלו, הם שהביאו את MAC לבחור בו לשותפות זו. "לפעמים יכולה להיות אי-וודאות לגבי תוחלת החיים וההשפעה שיש למשפיענים שונים. במקרה של פטריק אנחנו באמת רואים אותו כמי שיש לו מסלול צמיחה והשפעה גלובלית הולכת וגדלה. הוא כאן כדי להישאר בגלל שהוא אמן איפור מוכשר ומבדר ויש לו גם נקודת מבט ייחודית, המבוססת על אינדיבידואליות," מסבירים בהנהלת MAC.

"לעבוד עם MAC בשיתוף פעולה כאמן מפתח הוא באמת רגע של סגירת מעגל אמיתי עבורי. התחלתי לעבוד במותג כמאפר בחנות וכעת אני משתף פעולה עמם ביצירת מספר קולקציות – זה לא אמיתי – זה לגמרי חלום!", אומר פטריק סטאררר.

פטריק בצילום מאחורי הקלעים לקמפיין של MAC עם המאפרים סטיבן טבימבה (משמאל) ורוני הררה (מימין)

כאמור, שיתוף הפעולה בין הצדדים כולל מספר קולקציות, כשהראשונה שבהן תושק כבר בחודש הבא, בסמוך לעונת החגים. בעונות אביב, קיץ וסתיו 2018 יושקו עוד אוספים שונים, שיסייעו ללקוחות המותג לחקות את הלוקים שיצור פטריק באמצעותם. את השותפות יחתום אוסף נוסף, שיושק בדצמבר 2018 ויוקדש לעונת החגים.


הקולקציה הקרובה תכלול 12 פריטים שונים, שטרם פורסם התיאור שלהם. למעט אחד מהם - פודרה בתפזורת, מוצר חובה לאיפור בטכניקת ה"אפיה", החביבה כל כך על פטריק עצמו. לדבריו, שאר המוצרים באוסף הינם מוצרים אוניברסליים בסיסיים והכרחיים לכל חובבי האיפור באשר הם. כמו כן, הם מגיעים בגוונים וורסטיליים שיתאימו לכולם, ללא כל קשר לגילם.


"לא רציתי ללכת יותר מידי על הקטע האמנותי או אוונגרדי עם האוסף שלי," מסביר פטריק. "ממש רציתי שסבתא של מישהו תהיה מסוגלת להכנס לחנות של MAC בכל מקום בעולם ותהיה מסוגלת להשתמש במוצרים האלו. וידאתי שהיא תהיה אוניברסלית, כך שכל מי שאוהב איפור, זוהר ונוצצים ימצא בה משהו." כך או כך, תמונת תקריב של סטאררר מגלה שהוא מאופר בשפתון בגוון ברונזה מבריק, צלליות מוזהבות מנצנצות, ריסים מלאכותיים וציפורניים מעוטרות באבנים מנצנצות.


A post shared by patrickstarrr (@patrickstarrr) on


על הקולקציה הנ"ל עבד פטריק בצמוד למותג במשך שנה שלמה, תוך שהוא הקפיד להיות מעורב בכל היבט שקשור אליה, כולל תמונות הקמפיין שילווה אותה, בחירת פורמולות המוצרים, עיצוב האריזות ואסטרטגיות חברתיות. כמו כן, במהלך 2018 הוא ייצור תוכן דיגיטלי עבור המותג ואף יבקר בנקודות שונות בעולם כדי לקדם את הקולקציות שלו ולהעביר מספר כיתות אומן. ציפור קטנה לחשה לי, שככל הנראה הוא גם יגיע לבקר אותנו פה בישראל!!! 💃

עד שיפורסמו פרטים חדשים ו/או תמונות של המוצרים שישיקו השניים, נתחיל לפנות מגירות לקראת אמצע דצמבר 2017 – מועד השקת הקולקציה המשותפת הראשונה של השניים ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails