יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

L'Oréal Paris LUMI Glow Collection

"לוריאל פריז" מציגים קולקציה חדשה, שמיועדת לסייע לנו לקחת את המראה הזוהר לרמה אחרת לחלוטין. הקולקציה החדשה, המבוססת על טוש ההארה האייקוני של "לוריאל" - Lumi Glow Illuminator, מקדמת בברכה ליין שלם של מוצרי הארה, המיועדים להדגיש ולהאיר את החלקים היפים שבנו.



קולקציית ה- LUMI Glow החדשה כוללת לא פחות מ-10 מוצרי הארה במיגוון טקסטורות וגימורים, החל מטיפות, היילייטרים נוזליים, פודרות דחוסות ואבקות בתפזורת:

L'Oréal Paris True Match Lumi Glotion – היילייטר נוזלי, ניתן לשימוש מעל המייקאפ או מתחתיו כפריימר מאיר. מוצע בארבעה גוונים שונים:

·       Fair
·       Light
·       Medium
·       Dark


L'Oréal Paris True Match Lumi Glow Amour Glow Boosting Drops – היילייטר נוזלי המגיע באריזה טפטפת. גם פה מדובר במוצר ורסטילי: ניתן להוסיף ממנו טיפה או שתיים למייקאפ כדי להעניק לו מעט ברק או להשתמש בו בהנחה מעל המייקאפ באיזורים שונים בפנים. מוצע בשני גוונים:

·       Daybreak
·       Golden Hour


L'Oréal Paris True Match Lumi Glow Nude Highlighter Palette – פלטת היילייטרים, הכוללת 4 גווני פודרה דחוסה ומיועדת לשימוש עבור הצללות, הארות, ברונזר או אפילו כצלליות זוהרות. הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים:

·       Sunkissed
·       Moonkissed



L'Oréal Paris True Match Lumi Shimmerista Highlighting Powder – היילייטר אבקתי בתפזורת, הניתן לשימוש על הגוף והפנים. מוצע בשני גוונים:

·       Sunlight
·       Moonlight



הקולקציה הושקה בימים אלו בארה"ב. מאוחר יותר היא תגיע לנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.


3 תגובות:

  1. היי :)
    האם הקולקציה תגיע גם לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הקולקציה אמורה להגיע לארץ, אבל קצת יותר מאוחר

      מחק
    2. היי,האם ידוע לך על עדכון לגבי הגעת הקולקציה לארץ?

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails