יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

חדש בישראל: GlamGlow – מותג מסכות הטיפוח שכבש את העולם

כל מי שטבוע חזק בבִּיצת הטיפוח קרוב לוודאי שמע על מסיכות הבוץ המופלאות של GlamGlow. בלוגרי יופי ומכורי טיפוח שונים מרחבי העולם לא מפסיקים להלל ולשבח את המוצרים שמגיעים באריזות מטאליות צבעוניות ומי מאיתנו (בישראל) שרצה להתנסות בהם בעצמו, היה צריך להזמין אותם מחו"ל בלבד. כעת, קבוצת החברות "אסתי לאודר ישראל" תשווק את מוצרי המותג בארץ והם יהיו זמינים באופן בלעדי ברשת "אפריל".



המותג הוקם ב-2010 ע"י בני הזוג גלן ושנון דלימור ויועד לשמש באופן בלעדי אנשי מקצוע מאחורי הקלעים של תעשיות הבידור והאופנה או עבור סלבריטאים שונים בהוליווד. הרעיון שעמד מאחורי אותן מסכות הוא לספק תוצאות מהירות מאוד, כך שהעור יהיו מוכן לצילום בתוך דקות אחדות. בשנת 2011 מוצרי המותג היו כבר זמינים בצורה קמעונאית לכלל הציבור ותוך מספר חודשים כבשו בסערה את העולם. בשנים שלאחר מכן המותג GlamGlow הפך להצלחה גדולה, לאחר שזכה בפרסי יופי רבים וקיבל הכרה בינלאומית.

אגב, לפני כ-6 חודשים בחר המותג בניק בייטמן (Nick Bateman) - דוגמן/שחקן הורס ואושיית אינסטגרם עם 6.7 מיליון עוקבים - כפנים של המותג.

בני הזוג דלימור, מייסדי המותג, יחד עם הפרנזטור החדש - ניק בייטמן

יש לציין, שמסיכות הבוץ של המותג ממותגות עם תו מחיר גבוה למדי (215 ₪, 50 מ"ל). אם טרם יצא לכם להתנסות בהן, אז רגע לפני שאתם רצים לרכוש אחת מהן, רצוי שתכירו אותן ותדעו בדיוק למה כל אחת מהן מיועדת. יחד עם זאת, ניתן לרכוש אריזה מוקטנת שלהן לצורך התנסות או לרגל נסיעה (79 ₪, 15 מ"ל). בכל אופן, כדי להקל עליכם, הכנתי פירוט קצר אודות כמה מהפופולריות ביותר שבהן:

GlamGlow YouthMud Tinglexfoliate Treatment – מסיכת אנטי אייג'ינג (אריזה שחורה):

מסכה פילינג עדינה המיועדת להדק את הנקבוביות בעור, למצק אותו ולהותירו קורן וזוהר. כמו שהשם שלה מעיד עליה, המסכה גורמת לתחושת עקצוץ על העור, לכן היא אינה מתאימה לבעלי עור רגיש.


המסכה עצמה היא בצבע אפור כהה וזה לא מפתיע מאחר והיא מכילה אפר של סלע וולקני וחימר ים מיוחד מצרפת – שניהם מיועדים לטהר את העור ולהותיר אותו חלק ורך. כמו כן, מכילה המסכה תמצית צמח קיסוס למיצוק והרמה, סקוולאן להזנה בלחות ועלי תה ירוק כנוגד חימצון. את המסכה יש להשאיר על הפנים במשך כ-15 דקות, עד שתתייבש לחלוטין. כמו כן, הגוון שלה משתנה ומתבהר מאד מרגע ההנחה על העור וככל שהזמן עובר. כדי להסיר את המסכה יש לשטוף את הפנים היטב באמצעות מים.

GlamGlow Thirsty Mud Hydrating Treatment – מסכת לחות שיקום והרגעה לעור (אריזה תכלת):

מסכה המיועדת להעניק לעור לחות עשירה, גמישות ורכות בתוך דקות אחדות. היא מכילה, בין השאר, רכיבים עוצמתיים כמו תמצית פריחת התפוז, שמן קוקוס, שורש ג'ינג'ר דבש ובטא גלוקן המופק משיבולת שועל. זוהי מסכה מושלמת לעונת החורף, בה העור שלנו בדרך כלל נוטה להתייבש וזקוק לתוספת לחות. אגב, המסכה תוכננה במקור על-ידי מייסדי המותג לשימוש בזמן טיסה מאחר והאוויר במטוס הינו יבש מאד.


גוון המסכה הינו קרמלי, המרקם שלה קרמי ויש לה ניחוח נעים עדין מאד. ברגע שמניחים אותה על העור מתקבלת מעין תחושה נעימה מאד, שנמשכת כל זמן שהמסכה על העור. למרות שמדובר פה במסכה אפשר גם להשאיר אותה על הפנים כמו קרם לחות (אם כי במקרה הזה, האפשרות הזו לא מומלצת במיוחד לבעלות עור שמן), או לנגב עודפים לאחר 10-20 דקות. בלילה רצוי מאד להשאיר אותה על עור הפנים כך שבבוקר נקום עם עור זוהר במיוחד.

GlamGlow PowerMud DualCleanse Treatment - מסכה לניקוי הזנה וחידוש העור (אריזה ירוקה):

מסכה ייחודית המשלבת בוץ ושמן ומיועדת לבצע ניקוי עמוק של הנקבוביות בעור מבלי לייבש אותו. בעקרון, המסכה מורכבת מ-4 שמנים ו-4 סוגי חימר. עוד ניתן למצוא בפורמולה שלה תמציות תפוח, קמומיל ולבנדר. המרקם שלה יחסית דיי סמיך אבל היא מרגישה רכה ועדינה. בנוסף, יש לה ריח פירותי נעים מאד.


את המסכה מניחים על העור למשך כ-10 דקות. אגב, כשמניחים אותה על העור היא דיי שקופה, אבל כשהיא מתייבשת היא הופכת להיות אפרפרה. כמו כן, מתקבלת תחושת עקצוץ עדינה מאד עד שהיא מתייבשת לחלוטין. כדי להסיר אותה, יש להרטיב את העור ולעסות אותו בתנועות סיבוביות. פעולה זו מבצעת פילינג עדין לעור מבלי לייבש אותו. לאחר מכן העור מקבל גימור רך וקטיפתי למגע. כמו כן, העור נראה בבירור נקי ובהיר יותר והנקבוביות מכווצות יותר.

GlamGlow SuperMud Clearing Treatment - מסכה לטיהור העור (אריזה לבנה):

מסכה המיועדת לטיפול בעור בעייתי ופגום. היא מנקה ומטהרת את הנקבוביות, מכווצת אותם ומותירה את העור מאט. בין מרכיבי הפורמולה שלה ניתן למצוא פחם, חימר ועלי אקליפטוס. הגוון של המסכה הינו אפור כהה ויש לו ניחוח עדין של מנטה. כמו כן, היא מעניקה תחושת עקצוץ על העור ומותירה חתיכות קטנטנות (של עלים?) על הפנים. עם זאת, הם נעלמים בקלות מייד עם ההסרה של המסכה.


המסכה מיועדת לשימוש על כל הפנים או באופן נקודתי. יש לציין, שהיא אינה מתאימה לבעלי עור רגיש ומאחר והיא כוללת חומצות הבהרה שונות, יש להימנע מחשיפה לשמש במהלך השימוש בה ואף שבוע לאחר מכן!

יש להניח שכבה דקה ממנה על העור ולהמתין עד שתתייבש (5-20 דקות). במהלך התייבשות המסכה על העור יש מעין תחושת הידוק קלה וקרירה. צבע המסכה הוא אפור כהה, אבל ברגע שהיא מתייבשת הגוון שלה הופך להיות אפור בהיר וניתן להבחין בקלות בנקודות שחורות של הלכלוך שנשאב מהנקבוביות. עם שטיפת המסכה מעור הפנים, התוצאה נראית באופן מיידי – הנקבוביות מכווצות יותר, העור נראה נקי ובהיר ומרגיש חלק ונעים מאד למגע. למרות שהמסכה מקנה מראה מאט לעור, היא לא מותירה את העור עם הרגשת יובש כמו מסכות חימר אחרות מסוג זה.

GlamGlow Gravitymud Firming Treatment – מסכה למיצוק והידוק העור (אריזה סגולה):

זוהי מסכה שמיועדת ל"הרים" לך (תרתי משמע) בימים בהם את לא מרגישה הכי יפה בעולם. בתוך דקות אחדות היא מעניקה לעור מראה מורם ומהודק יותר ומה שמגניב בה עוד, שהגוון הלבנבן שלה הופך לכרום מבריק (או אם תרצו, כסף מטאלי), כשהיא מתייבשת על העור.


בין מרכיבי המסכה ניתן למצוא קומפלקס של רכיבי לחות יחד עם תמציות ליקריץ ומרשמלו ויש לה ניחוח מתקתק בהתאם. המרקם שלה הוא ייחודי למדי וקצת דביק (כמעט כמו מרשמלו מותך). לכן רצוי להשתמש במברשת המצורפת למוצר, במיוחד אם רוצים לשמור על ידיים נקיות וגם כדי לאפשר הנחה מדוייקת יותר. 

את המסכה יש להשאיר על הפנים למשך 20-30 דקות, עד שהיא יבשה לחלוטין. מאחר וההסרה שלה נעשית על-ידי קילופה מהפנים, רצוי להניח שכבה מעט עבה יותר כדי שתהליך ההסרה יתבצע יותר בקלות. למעשה, קצוות המסכה מתחילות להתקלף קלות, כך שכל שנותר הוא למשוך אותן ולהסירה בקלות במשיכה אחת. לאחר ההסרה העור נראה זוהר ומואר ומרגיש מוצק ומהודק יותר.

בנוסף למסכות הפנים הנהדרות של המותג, הוא מציע גם מיגוון קרמי לחות (179-219 ₪) ומוצרי טיפוח שונים לשפתיים (89-109 ₪) – כולם מעניקים תוצאות מיידיות ויעילות.


להשיג באופן בלעדי ברשת חנויות "אפריל" או באתר החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails