יום חמישי, 12 באוקטובר 2017

ג'יג'י חדיד משיקה קולקציית איפור ראשונה יחד עם "מייבלין"

דוגמנית העל ג'יגי חדיד מוכיחה שהיא קצת יותר מסתם פנים יפות. את תפקידה כשגרירת היופי של "מייבלין" היא לוקחת צעד אחד קדימה על-ידי יצירת קולקציית איפור משותפת עם המותג.



את הידיעה המרעישה חלקה חדיד בחשבון האינסטגרם שלה יחד עם 36 מיליון העוקבים שלה, לצד תמונה שלה מוקפת בשורות של שפתונים, צלליות, עפרונות ומברשות מהסדרה החדשה - GigixMaybelline'. היא גילתה בנוסף שהיא עבדה במשך שנה על האוסף החדש, אבל סירבה למסור פרטים על מועד השקתו, מלבד הערה סתמית: "בקרוב". עם זאת, "מקורות יודעי דבר" טוענים, שהקולקציה תושק ב- 21 באוקטובר 2017.

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on


כך או כך, חשבון האינסטגרם של "מייבלין" חושף קצת יותר על הפרוייקט המשותף, כשהוא מפרסם תמונות של חדיד בת ה-22, כשהיא מאופרת בשפתון אדום בוהק וצללית ארגמנית. כמו כן, נחשף גם הלוגו "GH" שיעטר את המוצרים החדשים. 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

את המוצר הראשון - Jetsetter palette, מבטיחים במותג לחשוף כבר מחר, ה- 13/10/17:



נראה ששיתופי פעולה ביצירת קולקציות איפור הופכים במהרה לסמל סטטוס אולטימטיבי. ויקטוריה בקהאם, כריסי טייגן וחברתה של חדיד, דוגמנית העל קנדל ג'נר, הן רק כמה אושיות אופנה מובילות שחברו למותגי יופי גדולים ליצירת אוספים משלהם. הזמרת ריהאנה וכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן לקחו את המגמה צעד אחד קדימה, כשהשיקו מותג יופי משל עצמן.

אגב, מבחינתה של חדיד, זוהי אינה הפעם הראשונה שהיא משאילה את שמה ואת החזון היצירתי שלה למותג גדול כלשהו: היא שיתפה פעולה עם המעצב טומי הילפיגר ביצירתן של שלוש קולקציות אופנה, עם המעצב סטיוארט וויצמן בעיצוב מגפיים ועיצבה כמה מסגרות משקפיים למותג Vogue Eyewear.

כאמור, אוסף מוצרי האיפור של ג'יג'י חדיד יראה אור בקרוב וכולם כבר בציפייה לקראתו. אחרי הכל, מי לא רוצה להראות כמו ג'יג'י ועוד במחירי דראגסטור...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails