יום שלישי, 10 באוקטובר 2017

אדם לוין הוא הפנים החדשות של איב סאן לורן

מותג היופי הצרפתי "איב סאן לורן" בחר באדם לווין (Adam Levine), סולן להקת Maroon 5 וחבר צוות השופטים של The Voice האמריקאי, להיות הפנים החדשות בצוות השגרירים של "Y" - הבושם לגברים של המותג.



צוות השגרירים של הבושם כולל כבר את הראפר לויל קרנר (Loyle Carner), חוקר הבינה המלאכותית אלכסנדר רוביקוויט (Alexandre Robicquet) והפסל דיוויד א. פלין (David A Flinn).

"אני משתוקק לשתף פעולה עם YSL Beauty, מותג שתמיד דיבר אלי בגלל הסגנון הנועז והדימויים פורצי הדרך שלו," אומר לוין. "כמוסיקאי, אני מתייחס לתשוקה הגולמית ולתחושה האינדיבידואליות החזקה של YSL; ולהיות חלק מהסיפור של Y זה כל כך מרגש עבורי – זהו אינו הסיפור של אדם אחד, אלא של דור יצירתי שלם. אני נרגש לפתח את מערכת היחסים שלנו ולראות לאן זה יוביל."


מלבד הקריירה המוזיקלית שלו והיותו כוכב ריאליטי, ללוין יש גם ניסיון קודם בייצוג של מותג יופי, כששימש כשגריר של מותג הטיפוח Proactiv. ב-2013 הוא אף חתם חוזה עם חברת ID Perfumes ליצירת ניחוח שנושא את שמו.

בהנהלת המותג טוענים, כי "אדם לוין הוא הבחירה המושלמת עבור המותג ועבור מה שהבושם Y החדש שלנו מייצג. כוכב בעולם המוזיקה, פנים מוכרות על המסך, כישרון אמיתי, הוא מביא מימד חדש ל- YSL Beauty."


הבושם עצמו מורכב, בין השאר, מתווים כמו ברגמוט, מרווה, ג'ינג'ר, ארז ואשוח ריחני והוא מציג הצהרה מיוחדת, רבת-עוצמה ונועזת. נשמע קצת כמו לוין עצמו, לא?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails