יום שלישי, 3 באוקטובר 2017

והרי החדשות בקצרה...

לאחרונה העסיקו אותי בעיות בריאותיות ואישיות במשפחתי, שלצערי השפיעו רבות על הזמן הפנוי שלי. כפועל יוצא מכך, לא הצלחתי גם לעדכן את הבלוג באופן רציף. בינתיים, הצטברו "על שולחן המערכת" המון חדשות בתחום היופי והשתדלתי לרכז חלק מהן עבורכם בפוסט זה:

ליליאן בטנקור ז"ל

ליליאן בטנקור (Liliane Bettencourt), יורשת חברת "לוריאל", נפטרה בשבוע שעבר, בגיל 94. מותה סימן, למעשה, את סוף עידן "הגברות הראשונות של תעשיית היופי". בטנקור, בתו של הכימאי ומייסד "לוריאל"- יוג'ין שולר, עזבה את דירקטוריון החברה ב-2012 ובשנים האחרונות לחייה סבלה מדמנציה.

הידיעה על מותה נמסרה על-ידי בתה, פרנסואה בטנקור מאיירס (Françoise Bettencourt Meyers) באמצעות הודעה שהועברה בדואר אלקטרוני: "ברגע הכואב הזה עבורנו, אני רוצה לחזור ולהזכיר בשם משפחתנו, את כל מחוייבותנו ונאמנותנו ל'לוריאל' ולחדש את בטחוני בנשיא החברה ז'אן-פול אגון (Jean-Paul Agon) ובצוותים שלו ברחבי העולם."

ז'אן-פול אגון פרסם הצהרה מטעם החברה, בה נאמר: "כולנו הערצנו מאד את ליליאן בטנקור, שתמיד דאגה ל'לוריאל', החברה והעובדים והיתה קשורה מאד להצלחתה והתפתחותה."

משפחת בטנקור מחזיקה ב-33% ממניות הקונצרן הצרפתי והונה האישי של ליליאן עצמה הוערך בכ- 39.5 מיליארד דולר עד לפני מותה, מה שהפך אותה לאשה העשירה ביותר בעולם.

יש לציין, כי מאז פרסום הידיעה על מותה של ליליאן בטנקור, החלו לצוף ספקולציות שונות על הבעלות הפוטנציאלית של ענקית היופי הצרפתית. הדבר אף הוביל גם לסיום ההסכם בן ה-43 שנים בין המשפחה לבין חברת "נסטלה" (שמחזיקה ב-23% ממניות החברה), שלא להגדיל את אחזקתה בחברה. בכל אופן, אדוארד פיליפ, ראש ממשלת צרפת, הבטיח שיעקב מקרוב אחרי כל ניסיון השתלטות או שינוי הבעלות על ענקית היופי.

💄💄💄

תכירו את פאני מאורר (Fanny Maurer) – המאפרת הראשית החדשה של "קלרינס" (Clarins). מדובר בבחירה בלתי צפויה יחסית עבור מותג, שנחשב שמרני לחלוטין!


פאני היא צמחונית והיא חולקת את המדיניות האתית של "קלרינס" בכל מה שקשור לנשים, איכות הסביבה ובעלי חיים. כמו כן, המוטו בו היא דוגלת הינו ש"אין כללים באיפור!" כך שנראה שצפויים לנו כמה שינויים גדולים בדרך...

💄💄💄

גם המותג "רימל לונדון" (Rimmel London) צרף לשורותיו את ג'יימס מולוי (James Molloy) כשגריר האיפור העולמי החדש שלו. מדובר בכוכב עולה, הידוע ביצירתיות שלו וביכולתו ליצור מראות איפור ייחודיים ונחשקים עבור תצוגות אופנה יוקרתיות, מגזינים ואירועי השטיח האדום. ג'יימס הוכר על-ידי "רימל" כמעין קול חזק, המסוגל להעביר את חזון היופי האדג'י והמתפתח של המותג, הן לצרכנים והן למשפיענים שונים על פני הגלובוס. שותפות חדשה זו היא חלק מהדחיפה של המותג לפתח ולטפח כשרונות עולים ויצירתיים, בעלי חיבור עם קהל הצרכנים.


כמי שאהוב ומכובד ע"י צלמים בתעשייה וסלבריטאים שונים, ברזומה של ג'יימס ניתן למצוא לקוחות כמו אמה ווטסון, קנייה ווסט ודיתה וון טיז. העבודות שלו הופיעו בכמה מהמגזינים הנחשבים ביותר בעולם בתחום האופנה, ביניהם "ווג", "הארפר באזאר" ואחרים. לפני המינוי החדש הזה, ג'יימס שימש כמאפר בכיר ומנהל איפור אמנותי ב- MAC בריטניה. במסגרת תפקידו זה התאפשר לו לעבוד עבור מעצבים כמו סטלה מקרטני, פרואנזה שולר ומוסקינו. הוא גם הקים את תוכנית האימון האמנותית ב- MAC ותיחזק תפקיד של מפתח מוצרים חדשים, בו הוא שיכלל את מיומנות חיזוי הטרנדים שלו.

במסגרת תפקידו החדש, ייצור ג'יימס עבור "רימל" מראות איפור חדשניים וטרנדיים שידברו לקהל הצרכנים ומשפיענים כאחד ובאמצעות המומחיות האמנותית הייחודית שלו הוא יציג לעולם את נקודת המבט של המותג ויקדם את החזון שלו. כמו כן, הוא יהיה שותף בפיתוח ויצירה של מוצרים וגוונים חדשים.

💄💄💄

מותג היופי CoverGirl התחדש לאחרונה בשתי שגרירות יופי חדשות ומסקרנות:

הראשונה היא השחקנית האמריקאית איסה ריי (Issa Rae), כוכבת הסדרה "לא בטוחה". בחברה טוענים, שהסיבות שהביאו לבחירתה היו "רוח הביטוי העצמי הכוללני שלה, המעורר השראה עבור אנשים לאמץ את מה שהופך אותם לייחודיים ולייצג זאת בבטחון לעולם כולו."


בהתייחס לתפקידה החדש, אמרה ריי: "להיות השגרירה של CoverGirl אומר עבורי הרבה, מכיוון שהמותג מזהה עד כמה חשוב לאנשים לאמץ את האינדיבידואליות שלהם כדי להביע את עצמם בדרכים ייחודיות ומגוונות."

השגרירה השניה היא מיי מאסק (Maye Musk), דוגמנית מפורסמת בת 69!!! למרות שמאסק מחזיקה בקריירת דוגמנות במשך יותר מ-50 שנה וכבר הופיעה בעבר בקמפיינים עבור "רבלון" ו"קליניק", לדבריה היא רק בתחילת הדרך: "מי ידע, שאחרי שנים שאני מעריצה את הדוגמניות של CoverGirl, אהפוך לאחת מהן בגיל 69?" אמרה הסבתא ל-10 נכדים בחשבון האינסטגרם שלה. "זה רק מראה, שאסור להרים ידיים. תודה לכם CoverGirl, שכללתם אותי בשבט המגוון שלכם. יופי הוא באמת עבור נשים בכל הגילאים ואני לא יכולה לחכות כבר כדי לקחת אתכם ביחד איתי במסע המדהים הזה."


ב-2013 מאסק הופיעה בקליפ הוידיאו של ביונסה לשיר Haunted ובשנה שעברה היא חתמה על חוזה עם IMG, סוכנות הדוגמניות שמייצגת בין השאר גם את ג'יג'י חדיד. מלבד העיסוק בדוגמנות, מאסק הינה תזונאי מורשית במשך יותר מ-45 שנה.

"מיי מאסק היא לא רק בעלת יופי נצחי, אלא בעלת חזון שתמיד צועדת בדרכה שלה, יוצרת הזדמנויות חדשות וסוללת את הדרך לכל כך הרבה אחרות, שאולי לא עומדות בתקן התעשייתי של 'דוגמניות', אבל הן באמת יפות בכל המובנים," אומרים בהנהלת המותג.

💄💄💄

"לוריאל פריז" מציגה את Le Défilé L’Oréal Paris – מופע האופנה הראשון שלה במהלך שבוע האופנה בפריז, שהחל ב-1 באוקטובר 2017. על מסלול התצוגה יככבו שגרירות המותג ג'יין פונדה, דוצן קרוס, מריה בורג'ס, סו ג'ו פארק ואחרות, שיציגו מעל ל-70 מראות יופי לקהל ההמונים בשדרות האליזה.


"הבאת התצוגה אל הרחוב המפורסם ביותר בפריז היא דרך לפתוח את עולמות האופנה והיופי, כפי שטרם נעשה לפני כן. מופע האופנה של לוריאל פריז הוא באמת פתוח לכל ואנחנו מאד גאים להציג את הדוגמניות ושגרירות היופי שלנו מכל רחבי העולם וממגוון רקעים שונים כדי לייצג את היופי עבור כולם," אומר פייר עמנואל אנג'לוגלו (Pierre-Emmanuel Angeloglou), נשיא המותג "לוריאל פריז".

💄💄💄

ואם אנחנו כבר בענייני אופנה, אז רשמו לפניכם, ש"פנטון" (Pantone) חשף את הצבע האופנתי שישלוט באביב 2018 - נראה שאנחנו הולכים לראות המון צהוב על מסלולי התצוגה ובחנויות.


למעשה, זה לא ממש מפליא, כי צהוב נחשב לצבע נייטרלי מבחינה מיגדרית ולראשונה אי-פעם, הדו"ח של פנטון נפטר ממנהגו לפצל בין גברי לנשי. במקום זאת, יש כעת 12 גוונים לכולם. "עולם העיצוב התעשייתי ועיצוב המוצר נפתח סוף סוף לרעיון של יותר שימוש בצבע. אם אנשים יכולים לראות גוונים שונים של ורוד ומטאליים, שהם חדשים, רעננים ומלהיבים במוצרי האלקטרוניקה שלהם, הם ירצו לראות את זה גם בנעלים, אביזרים, בגדים ואופנה," אמרה ליאטריס אייזמן (Leatrice Eiseman), מנכ"ל מכון Pantone Color, בראיון ל- WWD.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails