יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

מנדי מור היא שגרירת היופי החדשה של גרנייה

מנדי מור (Mandy Moore), נסיכת הפופ של תחילת שנות האלפיים וכוכבת הסדרה "החיים עצמם" (או בשמה המקורי "This Is Us") נבחרה על-ידי מותג הטיפוח "גרנייה" (Garnier) להיות שגרירת היופי החדשה של המותג. 



במסגרת תפקידה החדש, תוביל מור את קמפיין הפרסום לסדרת מוצרי השיער של המותג - Nutrisse.


בסרטון הפרסומת בו מככבת מור, מדגיש המותג את החשיבות של שינוי בחיים והחלטות בתחום היופי על-ידי הצגת סדרת שאלות מהירות בפני מור. ביניהן: מי נהנות יותר, בלונדיניות או ברונטיות? מה החרטה הגדולה ביותר שלך בתחום היופי? מהו הדבר שמעולם אינו צריך להשתנות? ומהו הדבר היחיד שאת לא יכולה לחיות בלעדיו?


"שינוי צבע השיער שלי שינה כל דבר בחיים שלי," אומרת השחקנית בת ה-33 בסרטון של "גרנייה". "אני חושבת שזה עזר לאנשים לראות אותי בצורה אחרת. אנשים התייחסו אלי אחרת."


"אנחנו כל-כך גאים על הצטרפותה של מנדי מור למשפחת גרנייה," אומר איקדיפ סינג (Ikdeep Singh), נשיא מייבלין, גרנייה ואסי בלוריאל ארה"ב. "כישרונה של מנדי, הישגיה והחן שלה באמצעות הפיכתה מכוכבת פופ צעירה לגברת מובילה מאמצת את המשמעות של להיות מודל לחיקוי אמיתי ומודרני עבור נשים."

בין שגרירות היופי הקודמות של גרנייה ניתן למצוא גם את השחקנית והסופרת טינה פיי (Tina Fey), הדוגמנית ג'ורג'יהמיי ג'אגר והשחקנית הבוליוודית דיפיקה פדוקון (Deepika Padukone). "גרנייה מעודדת נשים להיות הכי טובות שאפשר – בכל צורה שזה מדבר אליך," אומרת מור.

"אני אוהבת לשנות את שערי, כי בעולם שבו כל-כך הרבה דברים נמצאים מחוץ לשליטה שלי, זה גורם לי להרגיש כאילו אני עושה משהו כדי להזיז את הדברים, אבל זה עמוק יותר מאשר בלונדינית או ברונטית," מוסיפה מור. "זה להבין איך לגרום לחיצוניות שלי לשקף את הקרביים שלי וזה דורש קצת חיטוט בנפש. אני נרגשת, אפילו קצת עצבנית, לצעוד במשעול המרגש הזה ואולי לא הכי מושלם, ביחד עם גרנייה."





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails