יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

MAC x Nicki Minaj Lipsticks

הזמרת ניקי מינאג' (Nicki Minaj), מי שהיתה בעבר אחת משגרירות "ויוה גלאם" של MAC, חוזרת כעת בשיתוף פעולה מרגש עם המותג. הפעם, השניים משיקים שני שפתונים בגווני ניוד מתוחכמים. מינאג' הודיעה על שיתוף הפעולה הנ"ל באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, כשהיא רומזת על פרוייקט גדול יותר שיגיע בשנה הבאה.



הקשר בין מותג הקוסמטיקה למינאג' החל עוד ב-2010, כאשר MAC הקדישו לזמרת את השפתון "Pink Friday 4" לכבוד צאת אלבומה החדש. בנוסף, מינאג' שימשה פעמיים כשגרירה של קמפיין "ויוה גלאם" – בפעם הראשונה היה זה ב- 2012, לצידו של הזמר ריקי מרטין ובשנה שלאחר מכן היא הובילה את הקמפיין לבדה. 

בניגוד לכל השפתונים הקודמים שהיו בגוונים ורודים לוהטים, שני השפתונים החדשים שיושקו במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים, מגיעים כאמור בגווני ניוד:

·       Nicki's Nude – ורוד קורלי רך
·       The Pinkprint – ורוד קרמי בינוני


כאמור, מינאג' רמזה בחשבון האינסטגרם שלה, ששני השפתונים הנ"ל הם רק התחלה של משהו גדול יותר – מעין הכנה להפתעה גדולה שהיא מכינה לנו ביחד עם MAC. אולי קולקציה שלמה של מוצרים? נראה שנצטרך להמתין עוד קצת עד שהיא תגלה לנו... 



בכל אופן, בינתיים סמנו לכם ביומן, ששני השפתונים החדשים יהיו זמינים במהדורה מוגבלת מה-21 בספטמבר עד ה-19 באוקטובר באתר החברה ובחנויות של MAC ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails