יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

MAC x Aaliyah Collection

אחרי שנים (שנים!!!) שה-האשטאג #AaliyahforMAC רץ ברשתות החברתיות השונות, לשמחתם של מעריצי הזמרת המנוחה אָלִיָּה (Aaliyah), מותג הקוסמטיקה MAC אישר באופן רשמי, כי בקיץ הבא (2018) תושק קולקציית איפור בהשראת מראות היופי שלה.



אליה הייתה זמרת, רקדנית, שחקנית ("רומיאו חייב למות") ודוגמנית אמריקאית, אשר אלבומיה נמכרו ב-32 מיליון עותקים ברחבי העולם. היא נחשבה לאחת מהזמרות האר.אנד.בי הצעירות המבטיחות ביותר בשנות ה-90. כשהיתה בת 22 נהרגה בהתרסקות מטוס ססנה, כשעמדה לחזור מאיי הבהמאס לארה"ב, בתום צילומי וידאו-קליפ לאחד מלהיטיה.


כאמור, מעריציה של אליה חזרו וביקשו מ- MAC להנציח את זכרה באמצעות קולקציית איפור שתיוצר בהשראתה. הם אף פתחו עצומה בעניין זה, עליה חתמו לא פחות מ- 26,000 מעריצים – אחת מהן היא הזמרת מיסי אליוט (Missy Elliott).

"אנחנו רוצים ש- MAC יהיה המותג הראשון שיחזיר את מורשתה של אליה לעולם בפורמט שמעולם לא היה קודם לכן," נכתב בעצומה. "אחיה של אליה, ראשד הוטון (Rashad Haughton) אומר, שאליה היתה מעריצה גדולה של MAC והוא תומך ברעיון של קולקציה במהדורה מוגבלת שתיוצר על-ידי MAC עבורה."

כזכור, בשנה שעברה זה עבד עבור מעריציה של הזמרת המנוחה סלינה, שפתחו גם הם בעצומה דומה ומספר חודשים לאחר מכן, נעתר לה המותג והקולקציה הושקה לקראת סוף 2016.

לפי שעה, טרם ידועים פרטים אודות המוצרים שיכללו בקולקציה שתוקדש לאליה, אבל על-פי התמונות האחרונות של הכוכבת מאירועי השטיח האדום, נראה שיש לצפות לשפתונים קרמיים בגווני ניוד והרבה ליפגלוסים.

"אליה היא באמת אחת למיליון – אייקון בלתי ניתן לעצירה, שעבודתה פורצת הדרך במוסיקה ובסרטים מעניקה השראה לכולנו," אומרים MAC בהצהרה שפורסמה. "היום אנו מצטרפים אל אינספור המעריצים שלה כדי להלל אותה בהכרזה על קולקציית MAC x Aaliyah. אתם גרמתם לזה לקרות!"


כאמור, הקולקציה תושק בקיץ 2018. ברגע שיפורסמו פרטים נוספים אודותיה, אדאג לעדכן אתכם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails