יום שלישי, 1 באוגוסט 2017

Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Transformative Thermal Ritual Massage Mask

ליין מוצרי היוקרה Re-Nutriv Ultimate Diamond של "אסתי לאודר" מתרחב עם הצטרפותה של Transformative Thermal Ritual Massage Mask – מסיכת יופי ליילית, המיועדת לעורר ולהמריץ את העור.



כמו בשאר מוצרי הליין, גם המסכה החדשה והעשירה רותמת את המרכיב העיקרי: תמצית כמהין שחורה. אוצר טבע נדיר זה, ידוע ביכולתו לחדש את יכולת הלחימה הטבעית של העור בסימני הגיל. הוא הופך למעין זריקת אנרגיה חדשה, המפעילה את 100 מיליון תאי העור שעל פנינו. במילים אחרות, הוא מעניק לתאים שלנו את האנרגיה הדרושה להם על-מנת לתקן ולהגן על עצמם ולשמר את פונקציית הנעורים והחיוניות שלהם.


פורמולת המסכה מכילה פי שניים מכמות תמצית הכמהין השחור המצויה בשאר מוצרי הליין, יחד עם תמיכה של תמציות שמנים בוטניים שונים, ויטמין C, תמצית אצות ירוקות, זהב 24 קראט מעודן ופנינים מהאוקיינוס הדרומי. חלקיקי הזהב משמשים כעירוי מרגיע ומונע גירויים בעור, בעוד שתערובת האצות והפנינים מרככת את העור, מחליקה את הטקסטורה שלו, מצמצמת מראה נקבוביות ויוצרת זוהר מיידי.



המסכה היוקרתית החדשה נועדה להציע לחות עמוקה, שמטפיחה את העור ומעצבת את קווי המתאר שלו. בנוסף, היא גורמת לעור להרגיש מוצק וצעיר יותר ומשפרת את הזוהר והחיוניות הכללית שלו. אל המוצר מצורפת אבן קרמית מיוחדת, אותה יש לחמם במים ולעסות באמצעותה את המסכה אל תוך העור. טכניקת העיסוי הזו מגבירה גם את המיקרו-סירקולציה ומבטיחה שכל החומרים יחדרו היטב לעור.


על המדפים ברחבי העולם החל מספטמבר 2017.


תגובה 1:

  1. רה נוטריב זו תכנית המגירה שלי לכשיגיעו הקמטים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails