יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

הלן מירן, שגרירת לוריאל פריז, מעוררת סערה בעולם היופי

שגרירת "L’Oréal Paris" הלן מירן (Helen Mirren), גרמה ללא מעט הרמת גבות בתעשיית היופי, לאחר שטענה שקרם לחות "כנראה דופק את הכל"! את הדברים הללו אמרה השחקנית זוכת האוסקר בת ה-72 לפני כמה ימים, בעת שישבה כחלק מפאנל שאורגן על-ידי ענקית הקוסמטיקה עצמה בדרום צרפת.



"אני לא קובעת סטנדרטים עבור אחרים. כל מה שאני יכולה לעשות, זה להיות מי שאני. תמיד אהבתי איפור," היא אמרה. "אני אופטימיסטית נצחית – אני יודעת שכשאני שמה את קרם הלחות שלי, זה כנראה דופק את הכל. אבל זה גורם לי להרגיש טוב יותר. גם תמיד אמרתי ל'לוריאל' שאני אעשה רק מה שיגרום לי להרגיש טוב יותר."

מירן נבחרה לפנים של סדרת הלחויות L’Oréal Age Perfect בשנת 2014. באותו מעמד היא אמרה: "אני תמיד אהבתי את המותג 'לוריאל פריז', ואני באמת שמחה להפוך לשגרירה ולהצטרף לקבוצה כל-כך מרשימה עם הישגים מרשימים מאד. אני מקווה שאוכל להשפיע על נשים אחרות ולעורר אצלן בטחון עצמי גדול יותר על-ידי ניצול מירבי של המראה הטבעי שלהן. כולנו שוות את זה."

יש לציין, שמודעות הפרסום של "לוריאל פריז" בהן מככבת מירן, לא עוברות שיפור דיגיטלי כלשהו להפחתת מראה הקמטים שלה – דבר עליו התעקשה מירן כאשר לקחה על עצמה את תפקיד שגרירת היופי של המותג.

צילום מתוך ערוץ היוטיוב של לוריאל

מירן הודתה בעבר, שהיתה זועמת כאשר נתקלה במודעות פרסום למוצרי יופי בהן מככבות דוגמניות צעירות ורעננות: "זה היה משגע אותי שמודעות המקדמות מוצרי טיפוח לעור משתמשות בתמונות של נערות בנות 15 ו-16.כשהייתי בת 30, נהגתי להתבונן בהן ולחשוב 'מה לעזאזל אתם מדברים עליו?' זה היה מגוחך. זה הוציא אותי מדעתי. רק עכשיו המפרסמים משתחררים מהמנהג הזה וזה לקח להם המון-המון זמן."

כנות היא אמנם תמיד דבר מבורך ביותר, אבל יש שהישוו את דבריה של מירן להערותיו המפורסמות של היזם ג'רלד רטנר (Gerald Ratner), שב- 1991 נשא נאום בו אמר על תכשיטי החברה שלו: "אנשים אומרים, 'איך אפשר למכור את זה במחיר כל-כך נמוך?' אני אומר, 'כי זה חרא מוחלט." ההערה הזו גררה מייד את המותג שלו לנפילה רצינית, שמעולם לא הצליח להתאושש ממנה...

בכל אופן, לא נראה שהאמירה של מירן תגרום נזק משמעותי ל"לוריאל", שממשיכה לרשום הכנסות גבוהות ביותר בכל שנה. כך או כך, טרם נרשמה תגובה מטעם המותג לגבי הסערה שעוררה מירן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails