יום רביעי, 2 באוגוסט 2017

זואי קרביץ היא הפנים החדשות של איב סאן לורן

זואי קרביץ (Zoe Kravitz) היא שחקנית מוכשרת, זמרת יפה וכעת גם שגרירת היופי של Yves Saint Laurent Beauty. אמנם קרביץ בת ה-28 משמשת כמוזה של המותג מזה זמן רב, אבל עכשיו היא עושה זאת באופן רשמי.



"איב סאן לורן תמיד היה אחד המותגים האהובים עלי," אומרת כוכבת הסדרה "שקרים גדולים קטנים". "היכולת שלהם לשלב סגנונות מהודרים עם קצוות מחוספסים היוותה עבורי את אחת הדרכים הטובות ביותר להביע את עצמי דרך אופנה ויופי. שום דבר לא מאולץ, שום דבר לא מזוייף, אבל הכל מודגש, חזק ולא חושש מכלום. אני נרגשת כל-כך לעבוד עם החברה האגדית והנצחית הזו."

כשגרירת היופי החדשה של YSL, "זואי תתחיל את תפקידה הבינלאומי החדש עם מספר מסעות פרסום פורצי דרך – אחד מהם לסדרה Tatouage Couture," מסבירים במותג. "היא מתאימה באופן מושלם למורשת היצירתית, המתריסה והמסוגננת של YSL."

בתור המוזה של המותג בארה"ב, קרביץ כבר פרסמה תמונות איפור וטיפים שונים באמצעות המדיה החברתית. כמו כן, היא מופיעה בפרוייקט מיוחד של המותג Before the Light, המציג כשרונות מוזיקליים עולים מכל העולם- שם היא משתמשת בכוחו של האיפור כדי להכין ולחשוף את אישיותם של המשתתפים על הבמה.

מודעות הפרסום הראשונות בכיכובה, כשגרירת היופי הרשמית של המותג, יפורסמו במהלך ספטמבר 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails