יום ראשון, 23 באפריל 2017

KKW X Kylie Cosmetics Collection

אחרי שבשבוע שעבר קיילי ג'נר עשתה לנו טיזינג קטן באמצעות חשבון האינסטגרם והסנפצ'אט שלה, היא חושפת כעת את הקולקציה שישיק המותג שבבעלותה יחד עם אחותה, קים קרדשיאן-ווסט.



"קיילי קוסמטיקס" ישיקו השבוע את קולקציית KKW, המורכבת מארבעה שפתונים קרמיים בעלי גימור מבריק. בהסתמך על מראה השפתיים הניודי החביב כל-כך על כוכבת הריאליטי המפורסמת, פלטת הגוונים הטבעיים כוללת את הגוונים הבאים:

·       Kimberley - בז' ניודי
·       Kim - קורל
·       Kiki - ורוד מאובק
·       Kimmie - ורוד אדמדם

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on


בניגוד לאוספים הקודמים ולשפתונים בגימור המאט, שהמותג ידוע בהם, השפתונים בקולקציה של קים מגיעים, כאמור, בגימור מבריק והם נוצרו כדי "לייצג את המראה המאפיין את קים ולשקף את העדפתה לשפתונים קרמיים." מריו דדיוונוביץ' (Mario Dedivanovic) אמן האיפור המלווה את קים מאז 2008 ומי שאחראי על הקמפיין לקולקציית KKW, אף הוא חובב נלהב של ליפגלוסים ניודים ובזכותו מעריצות רבות בעולם רוצות לחקות תמיד את מראה האיפור של קים.




השפתונים מתוארים כבעלי פורמולה קלילה ומעט שקופה, הניתנת לבניה בשכבות. כאשר מניחים אותם מעל שפתון אחר הם יעניקו לו גימור מבריק, אבל עדיין ניתן יהיה לראות את גוון השפתון המקורי שמונח מתחתם. המרקם של השפתונים אינו דביק, גם כאשר מניחים אותם בכמה שכבות, והם מעניקים תחושת נוחות לשפתיים. 

קולקציית השפתונים KKW תהיה זמינה באתר KylieCosmetics.com החל מה-25 באפריל 2017, בשעה 15:00 (אצלינו, לפי החישוב שלי, זה יוצא ב-26/04/17 בשעה 01:00). אגב, עפ"י רמזים נוספים שמפזר המותג, נראה שצפויות לנו עוד חדשות בקרוב, כתוצאה משיתוף הפעולה בין שתי האחיות הנ"ל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails