יום שבת, 1 באפריל 2017

ריס וויתרספון "מספרת סיפורים" עבור אליזבת ארדן

השחקנית זוכת האוסקר ריס וויתרספון (Reese Witherspoon) הוחתמה על-ידי מותג היופי :אליזבת ארדן" (Elizabeth Arden) כ"מספרת הסיפורים" הראשית שלו. בתפקידה זה, תסייע וויתרספון לעצב את הנרטיב של המותג באמצעות קמפיינים ותכני-שיווק שונים, עם דגש חזק על המדיה הדיגיטלית שלו.



במחקר על נשים בעלות חזון לאורך ההיסטוריה, למדה ריס על החיים וההישגים של מייסדת המותג "אליזבת ארדן", שנושא את שמה. ארדן, בעלת מורשת של שבירת גבולות, חוללה מהפכה בתעשיית היופי בתחילת המאה ה-20 בתור יזמית עצמאית. היא ייסדה את החברה שלה בניו-יורק בשנת 1910, לפני שנשים אפילו יכלו להצביע. וויתרספון, אף היא יזמית בזכות עצמה- היא ייסדה את "הלו סאנשיין" (Hello Sunshine), חברת הפקות התוכן שלה, ואת מותג הלייפסטייל והאופנה Draper James. שיתוף הפעולה שלה עם "אליזבת ארדן" נוצר בהשראת האופקים הדומים המלווים את שני הצדדים.

"אנו נרגשים מאד לעבוד עם ריס. בנוסף להישגיה כשחקנית, היא יזמית מוצלחת – מובילה בעצמה את חברות ההפקות והאופנה שלה," אומרים בהנהלת "אליזבת ארדן". "ריס מדגימה את האידיאלים של המייסדת שלנו וממשיכה לשבור גבולות מידי יום. כמו אליזבת ארדן לפניה, ריס לא מקבלת את הסטנדרט, היא מגדירה אותו- מה שהופך אותה לאדם המושלם לייצג את המותג ולהתעסק עם הצרכנים שלנו ברחבי העולם."


"אחד הדברים הראשונים שמשכו אותי למותג היה המורשת העשירה וההיסטוריה שלו כתומך בנשים," אומרת ריס וויתרספון. "כאחת היזמיות הראשונות, אליזבת ארדן סללה את הדרך לנשים כמוני. זהו כבוד להמשיך את המורשת שלה ולהיות חלק מחברה אייקונית כל-כך המחוייבת לשרת נשים." עוד היא מוסיפה: "אני נרגשת לעבוד כשותפה יצירתית לצד הצוות של אליזבת ארדן, להפיק תוכן החוגג את הרוח של המותג, תוך הדגשת סיפורים-נשיים מרכזיים הממחישים את חוויות החיים האמיתיות של נשים ומאחדים את כולנו."


הרוח היזמית של אליזבת ארדן ומחוייבותה לחדשנות נותרו בלב החברה עד עצם היום הזה. כדי להביא את רוחה לחזית, המותג חידש לאחרונה את קולו הדיגיטלי כדי לתעל את פילוסופיית המייסדת שלו דרך עיניה של 'ליז ארדן', דמות בדיונית בת ימינו, המספקת מבט אישי ראשון לתוך נבכי המותג כיום. ריס, המגלמת ערכים ומאפיינים רבים של אליזבת ארדן, מתאימה באופן טבעי להמשיך את הנרטיב של המותג ולאצור את נוכחותו הדיגיטלית והתקשורתית.

"ריס היא באמת בראש הדרך, כשזה מגיע להבנת אורח החיים של הצרכנים שלה," כך מסבירים בהנהלת "אליזבת ארדן". "האותנטיות שלה, שמהדהדת ברחבי העולם, בשילוב עם החוש העסקי המפותח שלה, המיומנות הדיגיטלית וטביעת הרגל במדיה החברתית, מספקת הזדמנות מיוחדת לפתח עוד יותר את האישיות של 'ליז ארדן', להתחבר עם נשים ולעודד אותן לצאת ולהותיר את חותמן."


וויתרספון והמותג יחדיו ימנפו את הפלטפורמות המתאימות שלהם כדי לשתף בסיפורים לא מעטים העומדים מאחורי נשים פורצות גבולות אחרות, בתקווה לעודד דור חדש שימשיך לפתוח דלתות לאלו שיבואו אחריו. ריס תופיע בנוסף בקמפיינים דיגיטליים במדיה הדיגיטלית והחברתית ובחנויות. הקמפיין הראשון בכיכובה יתפרסם בכל העולם כבר במאי 2017. כמו כן, באתר החברה ובערוץ היוטיוב ובשאר ערוצי התוכן שלה יפורסמו במהלך השנה פרטים נוספים וסרטונים "מאחורי הקלעים" בהשתתפותה של וויתרספון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails