יום שני, 6 במרץ 2017

MAC x Min Liu Collection

מותג הקוסמטיקה MAC עומד להשיק אוסף איפור קסום בשיתוף פעולה עם מין ליו (Min Liu), מעצבת האופנה הסינית.



מין ליו היא אחת הכשרונות הבולטים של הדור השני של מעצבי האופנה היוקרתיים בסין והיא גם מייסדת מותג האופנה Ms Min ("מיס מין"). באביב הזה היא תשיק בשיתוף פעולה עם MAC אוסף קפסולה חדש ומדהים בהשראת מוטיבים וצבעים סיניים מסורתיים. או כפי שמסבירה זאת מין ליו בדרכה הפיוטית: "ההשראה שהנחתה את שיתוף הפעולה הזה מגיעה מיצירת מופת עתיקה של המיתולוגיה הסינית, התרבות, הרוחניות והפולקלור בנוכחות הטבע. אנרגיה, כמו יופי באופנה, זורמת ומשתנה במשך הזמן. אני מוצאת, שאופנה ויופי הם ההתנגשות של הביטוי האישי העצמי, שהיום שונה מאשר מחר, לוכדת את היינג ויאנג שלנו ומגלה את השקט שלנו ואת ההתפרעות שלנו."

לעומתה, ג'יימס גייג'ר (James Gager), סגן נשיא בכיר ומנהל הקריאייטיב ב MAC, מסביר זאת יותר בפשטות: "כשנפגשנו לראשונה, היא הביאה איתה פיסת בד עם הדפס בגוונים של אדום מושלם, אדמונית ורודה ועיטורים מטאליים, שהפך להיות החלק העיקרי בעיצוב הקולקציה. זה היה מהנה כל-כך לשתף פעולה עם מין ביצירת קולקציה אלגנטית ועדינה. אני כבר לא יכול לחכות כדי להראות לעולם כולו את התוצאה."

כפי שמשתקף מהתמונות הראשונות שמתפרסמות, אותה זרימת אנרגיה שהיוותה השראה לקולקציה אכן מיוצגת באמצעות בחירת הגוונים הכלולים בה והעיצובים המוטבעים על המוצרים עצמם.


לפי שעה, טרם פורסמה רשימת הפריטים הכלולים בקולקציה, אבל נראה שהפריט המרכזי בה הוא Pearl Matte Face Powder in First Waves – פודרה מהממת בגוונים של אדום וורוד עם הטבעה כסופה של גל מתרסק. כמו כן, בתמונות ניתן לראות גם כמה שפתונים נוזליים שמגיעים באריזה עם פקק שאליו מוצמד גדיל סיני, שפתונים "רגילים", ליפגלוסים, צלליות בודדות ואריזת קומפקט קטנה, הכוללת שני פיגמנטים קרמיים.


הקולקציה עצמה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאמצע אפריל 2017. עד אז, אשתדל לעדכן אתכם בכל הפריטים שהיא כוללת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails