יום שישי, 3 במרץ 2017

Dior Diorshow Pump N Volume Mascara

בשנה שעברה התבשרנו על בחירתה של בלה חדיד כפנים החדשות של המותג היוקרתי "דיור". השבוע התפרסמה תמונה ראשונה מהקמפיין אותו תוביל חדיד עבור Diorshow Pump N Volume - מסקרה חדשה ומסקרנת, שישיק המותג בקרוב.




בתמונה, שהתפרסמה לראשונה בחשבון האינסטגרם של חדיד, נראית הדוגמנית הצעירה זוהרת מתמיד עם מראה עיניים מפתה ומהפנט. לצד התמונה, היא כתבה את המילים הבאות: "וואו, בוקר טוב!!! @diormakeup 💋💋💋 קמפיין היופי הרשמי שלי עבור Dior! זה כזה כבוד מטורף, קסום, מאסיבי בשבילי לעבוד עבור מותג אייקוני כזה, שרציתי להיות חלק ממנו במשך כל חיי!!! חלמתי על הרגע הזה מאז שהייתי ילדה!!! אני עדיין בשוק!"

Diorshow Pump N Volume, המסקרה החדשה אותה תפרסם חדיד, הנה פרי פיתוחו של המאפר פיטר פיליפ, המשמש כמנהל הקריאטיבי והתדמיתי של מוצרי האיפור של "דיור". על-פי התיאור, המסקרה הנ"ל עוצבה בהשראת האווירה המחשמלת שמאחורי הקלעים והיא אמורה להעניק לריסים אורך ונפח יוצאי דופן בגודל XXL באמצעות מנה מדוייקת מהפורמולה היחודית שלה, המושגת על-ידי לחיצה אחת על המברשת.



המסקרה מגיעה באריזת גומי מיוחדת עם עקומה/גומה בה ניתן למקם את האצבעות וללחוץ. סוג זה של מסקרה לחיצה מאפשר לחמם את הפורמולה ו"להפעיל" אותה, כך שהחומר יחולק באופן שווה על-פני הריסים.

המסקרה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאפריל 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails