יום חמישי, 30 במרץ 2017

דיפיקה פדוקון היא שגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז

השחקנית ההודית דיפיקה פדוקון (Deepika Padukone) הצטרפה באופן רשמי לנבחרת שגרירות היופי העולמית של L’Oréal Paris. על-פי ההסכם שנחתם בין ענקית הקוסמטיקה לפדוקון, היא תוביל בעתיד קמפיין למוצרי איפור וטיפוח של המותג.



כבר לפני כשבוע חשפה את הידיעה הסטלייסטית האישית של פדוקון באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, כשהעלתה תמונה של אשה במראה שיקי עם כובע שמוט על פניה וצרפה אליה את הכיתוב: "נחשו מי נוסעת לפריס?"

A post shared by Shaleena Nathani (@shaleenanathani) on


אגב, אחרי אישוריה ריי, סונאם קאפור, פרידה פינטו וקטרינה קאיף, פדוקון היא ההודית החמישית בנבחרת השגרירות הבינלאומיות של המותג. לצידן בנבחרת ניתן למנות גם כוכבות מפורסמות אחרות כמו בלייק לייבלי, ג'וליאן מור, סוזאן סרנדון וג'יין פונדה.

משמאל לימין: אישוריה ריי, סונאם קאפור, פרידה פינטו וקטרינה קאיף

משמאל לימין: בלייק לייבלי, ג'וליאן מור, סוזאם סרנדון וג'יין פונדה

עם פרסום הידיעה על תפקידה החדש של פדוקון, היא הצהירה: "תמיד האמנתי שלהרגיש יפה מתחיל קודם כל עם תחושת בטחון בעצמך ולוריאל פריז, עם המסר החזק שלה: 'בגלל שאת שווה את זה', תמיד מעודדת נשים להרגיש ככה. זוהי זכות גדולה עבורי להצטרף למשפחת לוריאל פריז ולליגה של נשים יוצאות דופן, המשוייכות למותג האייקוני הזה."


דיפיקה פדוקון בת ה-31 נולדה בדנמרק וגדלה בהודו. היא התפרסמה תחילה כדוגמנית אופנה ומהר מאד התחילה לקבל הצעות לשחק בסרטים. את הקריירה הקולנועית שלה בהודו החלה בשנת 2006. מאז היא הופיעה בשלל סרטים מפורסמים כשאת הופעת הבכורה שלה בהוליווד היא עשתה ממש לאחרונה, לצידם של הכוכבים וין דיזל וסמואל ל. ג'קסון בסרט "XXX – הילוך גבוה". דיפיקה, הנחשבת לאחת השחקניות העשירות בעולם, עוסקת גם בפעילות פילנטרופית- היא הקימה את ארגון "The Live, Love, Laugh" כדי ליצור מודעות לבעיות בריאות הנפש בהודו.


לא סתם משתמשת הנהלת "לוריאל פריז" במילים כמו "יופי, בטחון וחסד" לצד "אינטליגנטית, רגישה ועצמאית" כדי לתאר את הסיבות שהביאו לצירופה של פדוקון לנבחרת השגרירות של המותג.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails