יום שני, 20 בפברואר 2017

Estee Lauder Bronze Goddess Collection Summer 2017

"אסתי לאודר" מציגים את קולקציית הקיץ המסורתית שלהם Bronze Goddes, שמגיעה – כמו בכל שנה – בגווני ברונזה זהובים שמדגישים את המראה השזוף.



הקולקציה לקיץ 2017 מציגה כמה פריטים מוכרים אבל בגוונים חדשים ויש אפילו כמה מוצרים חדשים לגמרי. בכל אופן, כל המוצרים מושקים במהדורה מוגבלת ומגיעים עם ניחוח פרחוני חם וקליל של הבושם בגרסה החדשה.


הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Bronze Goddess Illuminating Powder Gelee – היילייטר המעניק ברק זהוב עדין עם גימור פנינתי זוהר. ההיילייטר מגיע עם תבליט בצורת קרני שמש. כמו כן, האריזה שלו כוללת מראה מובנית.


Bronze Goddess Summer Glow Illuminator – היילייטר נוזלי המעניק לעור זוהר מוזהב קליל.


Bronze Goddess Powder Bronzer – ברונזר נטול שומן, בעל מרקם משיי וגימור חלק. מוצע בארבעה גוונים:

·       Light
·       Medium
·       Medium Deep
·       Deep


Bronze Goddess Summer Lip Glow – שפתון המעניק לשפתיים נגיעה של זוהר. בעל פורמולה עשירה ברכיבי לחות, וויטמינים וחמאות שמסייעים להחזיר לשפתיים את הלחות שלהן, להגן עליהן מפני השמש ולתת להן הרגשת נוחות מקסימלית. מוצע בשני גוונים שונים:

·       Bikini
·       Nude Metal


Bronze Goddess Body Salt Scrub (350 מ"ל) – פילינג עדין לגוף עשיר בגבישי מלח ומינרלים המותיר את העור חלק ורך ועם ניחוח עדין של הבושם Bronze Goddess Eau Fraîche.


Bronze Goddess Whipped Body Creme (200 מ"ל) – קרם גוף המעשיר את העור בלחות ומותיר אותו רך ונעים עם ניחוח נעים ועדין.


Bronze Goddess Shimmering Oil Spray for Hair & Body (50 מ"ל) – ספריי שימרי לשיער ולגוף, המעניק להם מראה זוהר ומבריק. מסייע להחיות ולרכך עור יבש ומפחית פריזים בשיער. מגיע בניחוח עדין של הבושם Bronze Goddess Eau Fraîche.


Sumptuous Extreme Waterproof Lash Multiplying Volume Mascara – מסקרה עמידה במים, מעניקה נפח שערורייתי לריסים, מעגלת ומאריכה אותם.

·       Extreme Black


Bronze Goddess Exfoliating Body Cleanser – תכשיר ניקוי המחליק ומעדן את פני השטח של העור וחושף מראה בריא יותר. מבהיר עור עמום תוך כדי קילוף (פילינג) עדין.


Bronze Goddess Shimmering Body Oil Spray – ספריי שמן מבושם לגוף, המעניק לעור זוהר חושני ומותיר אותו רך וחלק עם ברק עדין.


Bronze Goddess Eau Fraîche Skinscent (50 מ"ל / 100 מ"ל) – מכיל את הרכב התווים המוכר והאהוב של הניחוחות בליין. התווים העליונים שלו מייצגים חול חם עם מנדרינה, ברגמוט, לימון ותפוז; ליבו מסמל עור ברונזה עם תווים של פרח טיארה, יסמין, מגנוליה, ניתני פריחת תפוז ולבנדר; הבסיס מנסה לחקות את חום השמש עם תווים של ענבר, קוקוס, סנדלווד, וניל, וטיבר ומור.


Bronze Goddess EDP (50 מ"ל / 100 מ"ל אד"פ) – הבושם האייקוני בגרסת האו דה פרפיום מתואר כניחוח חושני ושטוף שמש, הכולל תערובת ניחוחות הדר נהדרים של ברמוט עם פרחים לבנים חלביים, וניל וענבר חם. התווים העליונים הם ברגמוט, ג'ינג'ר ומנדרינה; הלב- יסמין סמבאק הודי, קוקוס קרמי ופראנגיפאני, כשבבסיס וניל, עץ קשמיר, מאסק וענבר.


הקולקציה הושקה ממש בימים אלו במספר נקודות מכירה בארה"ב ותוך זמן קצר הפכו חלק מהמוצרים בה ל"סולד אאוט". לשאר העולם היא תגיע במהלך מרץ/אפריל 2017.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails