יום ראשון, 19 בפברואר 2017

Clinique Fresh Pressed Daily Booster

תרשמו לעצמכן את הדבר הבא בקטגוריית הטיפוח: הבוסטר! מדובר בתכשיר המעניק זריקת רעננות לשגרת הטיפוח הרגילה שלנו ואף מעצים אותה. כזכור, לאחרונה הושקו בישראל הבוסטרים של קלרינס ובימים אלו גם מותג הטיפוח "קליניק" משיק (בארה"ב) את Fresh Pressed™ Daily Booster תכשיר אנטי-אייג'ינג חדש מרוכז במיוחד, מחוזק בויטמין C טהור, שעובד כפצצת אנרגיה בדיוק כמו מיץ סחוט טרי-טרי על הבוקר. הבוסטר של "קליניק", מחקה למעשה את ההשפעה שיש לוויטמינים ולתוספי מזון אחרים ומסייע בכך לעור להראות צעיר ורענן יותר.



המוצר החדש מתאים לכל סוגי העור ואף הוכח כיעיל במיוחד במקרים של הבדלי גוונים בעור, קמטים וקמטוטים ומרקם לא אחיד. כאמור, הוא מספק ריכוז גבוה מאד של ויטמין C המבהיר את העור, מטשטש את נראות סימני הגיל, מטעין את העור באנרגיה חדשה ומשפר את המרקם שלו. בנוסף, ויטמין C ידוע כנוגד חימצון רב-עוצמתי המגן על העור מפני נזקים סביבתיים.

הבעיה עם ויטמין C שהוא אינו יציב במיוחד ובאופן טבעי הסגולות שלו הולכות ונחלשות ברגע שהוא נחשף לחמצן. עם זאת, הוא אחד הוויטמינים המועילים ביותר הניתנים לשימוש באופן מקומי, אבל כדי לנצל את מלוא העוצמה שלו יש להשתמש בו בזמן שהוא עדיין "טרי". מאחר וכל נוגדי החימצון נמצאים בסיכון להיחלשות ברגע שהם נחשפים לאוויר ואור, רק מוצרים שארוזים במיכלים אטומים או בקבוקים שאינם חדירים אוויר יכולים לשמור על המרכיבים שלהם יציבים. לפיכך, אריזת הבוסטר החדש של "קליניק" תוכננה במיוחד, כך שתבודד את הוויטמין C הטהור עד לשימוש בו בפועל ותשמור על הטריות והעוצמה המלאה שלו כדי למקסם את התוצאות שהוא מעניק לעור.


כדי להשתמש בבוסטר של "קליניק" יש ללחוץ בחוזקה על הטיובה הפנימית פעמיים כדי לשחרר אבקת ויטמין C לתוך התחליב המרגיע שבתוך המוצר. מנערים היטב כדי למזג את שני המרקמים, מסירים את הפקק ופשוט מערבבים 2 טיפות של החומר עם קרם הלחות החביב עלינו. אגב, ניתן להשתמש בבוסטר הן בבוקר ובערב כדי לחזק את שגרת הטיפוח הרגילה שלנו. חשוב לציין, כי הבוסטרים מחזיקים במלוא כוחם במשך כ-7 ימים מרגע ה"הפעלה" שלהם. ב"קליניק" טוענים, כי הם עלולים להתכהות בשל תהליך חימצון רגיל שעובר הוויטמין C. לפיכך, כל אריזה של Clinique Fresh Pressed Daily Booster מכילה ארבעה בקבוקונים, שאמורים להספיק להמריץ את שגרת הטיפוח היומית במשך חודש ימים.



כאמור, הבוסטר החדש של "קליניק" הושק בימים אלו בארה"ב ובקרוב ניתן יהיה להשיגו גם במדינות אחרות ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails