יום רביעי, 8 בפברואר 2017

ניקול קידמן היא שגרירת היופי החדשה של ניוטרוג'ינה

השחקנית האוסטרלית ניקול קידמן (Nicole Kidman) קיבלה תפקיד חדש, שמתווסף לרזומה העשיר שלה – שגרירת היופי הבינלאומית החדשה של Neutrogena



קידמן בת ה-49 מצטרפת ל-9 שחקניות נוספות המייצגות את המותג, ביניהן: ג'מה ארטרטון, ג'ניפר גרנר, קריסטן בל, קרי וושינגטון והיידן פנטייר. כשהיא מתייחסת לקולגות שלה, אמרה קידמן: "אני גאה מאד להצטרף לקבוצה חזקה ומעוררת השראה של נשות ניוטרוג'ינה." קרי וושינגטון, מצידה, בירכה את השגרירה החדשה בחשבון האינסטגרם שלה: "נירגשת לקבל בברכה את ניקול קידמן למשפחת ניוטרוג'ינה שלנו! יפה מבפנים ומבחוץ."

A photo posted by Kerry Washington (@kerrywashington) on

יש לציין, כי תחום היופי אינו זר לקידמן, אחרי ששימשה בעבר כשגרירת היופי של "שאנל". כמי שגדלה באוסטרליה היא אף למדה את חשיבות השימוש בקרם הגנה מהשמש, אבל היא גם מבינה שהעור זקוק לתמיכה נוספת כדי לשמור על בריאותו ועל הרגשת הנוחות שלו. לדבריה, זוהי, למעשה, הסיבה שהובילה אותה לקשר עם ניוטרוג'ינה. "כאשר נקרתה בדרכי ההזדמנות לשתף פעולה עם ניוטרוג'ינה, מותג שחשיבות בריאות העור היא הליבה של מי שהוא, זה היה כאילו הכוכבים הסתדרו עבורי," היא אומרת.

קורי פרייס (Cory Price), מנכ"ל ניוטרוג'ינה, אומרת: "ניקול מגלמת את הרוח האמיתית של נשים שאנו מחוייבים אליהן בכל יום. התשוקה שלהן, הכח והפוקוס הם מה שעושים את הנשים של ניוטרוג'ינה לכל-כך מיוחדות. ניקול תסייע לנו לעודד נשים לאמץ אל ליבן את היופי שלהן דרך עדשת בריאות העור ולהעצים נשים לראות מה ניתן לעשות עם ניוטרוג'ינה."



הפרסומת הראשונה של ניוטרוג'ינה בכיכובה של קידמן תעלה כבר החודש, במהלך טקס האוסקר שיתקיים ב-27 בפברואר 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails