יום ראשון, 26 בפברואר 2017

קנייה ווסט ישיק ליין איפור משלו

הראפר המפורסם קנייה ווסט (Kanye West) כבר הספיק לעשות דריסת רגל בתעשיית האופנה וכעת הוא מתכוון להשתלט גם על תחום היופי. על-פי דיווחים שונים בימים האחרונים, ווסט הגיש את כל המסמכים המשפטיים הדרושים להשקת מותג הקוסמטיקה שלו.



הליין, אשר אמור לכלול מוצרי איפור, טיפוח ובישום, יישא את השם DONDA ("דונדה"), על-שם אימו המנוחה של ווסט, שנפטרה בשנת 2007. למעשה, זוהי אינה הפעם הראשונה שהראפר מנציח אותה עם אחת מהיצירות שלו. לפני חמש שנים הוא נכנס לתחום אופנת העילית עם ליין הנושא את אותו השם, אך למרבה הצער הוא נכחד בשלב מאוחר יותר.


הידיעה אודות השקת ליין הקוסמטיקה של ווסט לא בדיוק הגיעה בהפתעה, היות ולא פעם הוא זרק רמזים אודות כך. במילים אחרות, ווסט היה דיי שקוף בכוונותיו להפוך את "דונדה" למותג לייף-סטייל מקיף, שיכלול בין השאר תחומים כמו הייטק, בטחון, אנרגיה, פארקי שעשועים, מכוני כושר, ריהוט ומחקר רפואי (במחשבה שניה, אולי השקת ליין איפור הוא לא דבר כל-כך מופרך אחרי הכל). לפני כמה ימים הוא אף פרסם בחשבון הטוויטר שלו תרשים אירגוני המפרט את המטרות הייעודיות של המותג שלו, כשלצידו הוא צייץ את המשפט הבא: "הנה תרשים Donda שלי שכתבתי לפני 4 שנים וכולם צחקו עליו..."



לפי שעה, לא ידועים פרטים נוספים אודות ליין הקוסמטיקה שישיק ווסט, אבל אחרי הניסיון שלו לקבל הכרה כמעצב אופנה רציני, זה אך נראה כצעד המתבקש הבא.

ליין האיפור העתידי של ווסט יהפוך אותו, ללא ספק, לאייל היופי השני במשפחה. כידוע, גיסתו קיילי ג'נר (Kylie Jenner) ביססה את מעמדה בתחום עם הליין האישי שלה- Kylie Cosmetics, שמוצריו נחטפים בתוך שניות אחדות מרגע השקתם. מה שכן, הם יכולים אולי לחבור יחדיו לאיזה שיתוף פעולה מגניב... כדאי לעקוב!

קיילי ג'נר, הגיסה המתחרה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails