יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

Make Up For Ever x Jessie J Collection

מותג האיפור "מייקאפ פור אבר" (MUFE) יוצא בשיתוף פעולה מסקרן מאד עם הזמרת והיוצרת הבריטית ג'סי ג'יי (Jessie J). במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים יושקו מוצרים חדשים בסדרת ה- Artist של המותג, שזוכה להצלחה מרובה.



סדרת ה- Artist של המותג מבוססת על שיתופי פעולה של המותג עם כוכבות פופ שונות. כזכור, במאי האחרון השיק המותג סדרת עפרונות עיניים צבעוניים בשיתוף פעולה עם הזמרת Charli XCX ובאוגוסט הצטרפו לסדרה גם אוסף של 45 שפתונים שעוצבו בשיתוף פעולה עם צמד הפופ השוודי Icona Pop. כעת מבקש המותג להמשיך לבנות על ההצלחה של הסדרה ובמסגרת שיתוף הפעולה שלו עם ג'סי ג'יי הוא מתכוון להשיק לא פחות מ-4 פריטים.


ההסכם שנחתם בין המותג לג'סי ג'יי הוא למשך שנה אחת, כאשר התכנית שלהם היא לגבות את השקת כל אחד מהמוצרים החדשים בשיר וקטעי וידיאו תואמים. למעשה, הזמרת כבר פרסמה את הראשון שבהם לטובת קידום קמפיין ה- "#iamanartist" החדש של המותג- מדובר בקאבר ללהיט של פרנקי ואלי מ-1967, "Can't Take My Eyes Off You".



"הוידאו קליפ הוא אמצעי לחבר את האוהדים שלי עם המוצרים החדשים והאיכותיים דרך שיר וחוויה ויזואלית ייחודית... היה לי חופש יצירתי לבצע שינוי דרסטי במראה שלי במהלך הוידיאו, כשאני משתמשת באיפור. אפילו שיניתי את צבע השיער שלי בכל לוק, כדי לחגוג את העבר, ההווה ולוקים שמעולם לא עשיתי עד כה," אומרת ג'סי ג'יי.

השלב הראשון במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים יעלה על המדפים ברחבי העולם כבר באמצע ינואר 2017, עם עשרה גוונים חדשים של Acrilyp Lip Paint – צבע שפתיים נוזלי, המתואר כבעל פיגמנט עשיר מאד וגימור מבריק הדומה לזה של צבע אקרילי. הצבע מחליק על השפתיים בקלות, ממש כמו גלוס, אבל מבטיח עמידות כמו של שפתון. הפורמולה שלו ניתנת לבניה, החל מגוון רך ועד לכיסוי עשיר ועוצמתי של צבע. כמו כן, המרקם שלו אינו דביק, אינו מייבש את השפתיים ויש לו תחושה מאד קלילה. אגב, למוצר מצורף אפליקטור קושן (כרית), המבטיח דיוק אולטימטיבי במריחת המוצר על השפתיים.

בסדרה 10 גוונים מרהיבים (24$ ליח'):

·       Candy Pink (200) – ורוד סוכריה
·       Fuchsia Pink (201) – ורוד פוקסיה
·       Coral Pink (202) – ורוד קורלי
·       Orange (300) – כתום
·       Poppy Orange (301) – כתום פרג


·       Iconic Red (400) – אדום
·       Raspberry Red (401) – אדום פטל
·       Lilac (500) – לילך
·       Eggplant (501) – סגול חציל
·       Dark Purple (600) – סגול כהה


אגב, במסגרת שיתוף הפעולה הנ"ל יתמוך המותג בג'סי גם בהופעותיה הבימתיות השונות שיתקיימו במהלך השנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails