יום שבת, 24 בדצמבר 2016

Estée Lauder Advanced Night Repair Recovery Mask-In-Oil

את השנה החדשה תפתח "אסתי לאודר" עם השקה מעניינת בסדרת ה- Advanced Night Repair. הפעם, ישיק המותג את ANR Recovery Mask-In-Oil, מוצר שנועד להעיר אותנו יפות יותר בכל יום!



לדברי החברה, המוצר החדש מתואר כ"מנעול מתקן". מטרתו העיקרית היא לסייע לאטום בתוך העור את כל אותן יתרונות של סרום התיקון הליילי המעולה מאותה הסדרה, ובכך לקדם בצורה יעילה מאד את תיקון העור. הוא מזין, מגן ומכין את העור לקראת היום שעומד לפנינו והוא מיועד לשימוש כשלב הסופי בשגרת הטיפוח הלילי, על-מנת למנוע אובדן של לחות וכתמיכה בתהליכי הריפוי העצמי שקורים בעור בעודנו ישנים. השימוש המומלץ במוצר הוא, כמובן, בכל לילה, מעל הסרום, כאשר יש לעסות את השמן לתוך העור עד לספיגתו המושלמת.

אגב, למרות שמדובר בשמן, הפורמולה של ה- ANR Recovery Mask-In-Oil הינה קלילה ומזינה והיא עוטפת את העור בשכבת מגן, המגבירה כאמור את היעילות של הסרום הליילי המפורסם של אסתי לאודר. תפקידו העיקרי הוא לתמוך בפילגרין (חלבון האחראי על חיזוק האחיזה של סיבי הקרטין ועל קשירת מים לשמירת הלחות באפידרמיס) ולהעלות את רמת הלחות בעור על-ידי חיזוק מחסום ההגנה שלו. בנוסף, הוא מספק קומפלקס של שומנים (ליפידים), הכולל חומצות אומגה 3 ו-6, המשחקות תפקיד חשוב בהתפתחות ממברנות התא, העוטפות ומגנות על כל תא בגוף.


כמו כן, פורמולת המוצר כולל את טכנולוגיית ה- ChronoluxTM של "אסתי לאודר", התומכת במיחזור תהליך התיקון העצמי הבסיסי של העור ומגבירה את העמידות של העור בפני נזקים סביבתיים, זיהומים וחוסר שינה. הפורמולה מכילה בנוסף תערובת של נוגדי חימצון רבי-עוצמה, ביניהם תמצית זרעי קפה, ויטמין C וויטמין E, שתפקידם למזער נזק לתאים שנגרם על-ידי רדיקלים חופשיים ובכך להאט את קצב ההזדקנות של העור. כתוצאה מכך, העור נראה צעיר יותר, רגוע, חיוני וזוהר יותר.

ANR Recovery Mask-In-Oil של "אסתי לאודר" מגיע באריזת טפטפת (30 מ"ל), הדומה לזו של הסרום המפורסם בסדרה, והוא צפוי לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מינואר 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails