יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

בובי בראון עוזבת את המותג אותה ייסדה לפני 25 שנה

אחרי יותר מעשרים שנה, המאפרת והיזמית בובי בראון תעזוב בסוף 2016 (ממש בעוד כמה ימים) את מותג הקוסמטיקה Bobbi Brown, שייסדה ושנושא את שמה. לדבריה, חגיגות יום הולדת ה-25 למותג, שחלו השנה, גרמו לה להבין "שהגיע הזמן להתחיל פרק חדש ולהמשיך הלאה עם מיזמים חדשים."



אחרי שהתחילה את הקריירה שלה כמאפרת בצילומים למגזינים ומאחורי הקלעים של מסלולי האופנה השונים בשנות השמונים, ייסדה בובי בראון ב-1991 את ליין האיפור הראשון שלה, שהתבסס בעיקר על הרעיון של העצמת היופי הטבעי. מהר מאד הפך להיות הליין כל כך פופולרי בקרב מאפרים מקצועיים וגם חובבי איפור בכלל, עד שב- 1995 נרכש המותג על-ידי תאגיד "אסתי לאודר", אם כי בובי נותרה מעורבת בכל מה שקשור אליו.

בשנים האחרונות, לקחה בובי על עצמה תפקידים ומיזמים נוספים במקביל, למשל בעולם המדיה הדיגיטלית, כעורכת תחום היופי של "Yahoo Beauty", פתחה מכון כושר בניו-ג'רסי, השיקה ליין של משקפי שמש וגם הרצתה בכנסים שונים בנושאים כמו קריירה בעולם האופנה והיופי. באחד מהם היא חלקה את פילוסופיית הקריירה האישית שלה: "אני אוהבת לעשות רק דברים שמאתגרים אותי... יזמים אינם חוששים לעשות דברים שהם לא יודעים איך לעשות אותם."


בראון גם העניקה כמה תובנות לאלו המפתחים שאיפות בתעשיית היופי: "תנסו להבין מה בדיוק אתם רוצים לעשות. תנסו לעשות דברים. תהיו נחמדים לכולם ולא רק בגלל שהם יעשו משהו בשבילכם, אלא באופן כללי. אתם אף פעם לא יכולים לדעת מה אותם אנשים עוברים. תהיו עם ראש ולב פתוחים..." ללא ספק, עצה טובה לחיים כמעט בכל תחום. אגב, בובי היא אחת המתנגדות הגדולות ביותר לטרנד ה"קונטורינג", שפופולרי מאד כעת. "איפור צריך לשבח ולא לשנות את מבנה הפנים של האשה. זוהי אחת הסיבות שהקמתי את Bobbi Brown," היא ציינה בפוסט שהעלתה לאחרונה ואף תיארה את התופעה כמו "צפייה בתאונת דרכים"...

למרות הידיעה העצובה על עזיבתה של בובי את המותג, יש לציין שהוא עדיין נשאר בידיים טובות מאד – פיטר ליכטנטל (Peter Lichtenthal), נשיא המותג העולמי, ימשיך לפקח על העסק בהעדרה. אמנם בובי טרם חשפה את צעדיה הבאים, אבל מקורות בתעשיה משערים, כי לא נצטרף להמתין הרבה וכבר ב-2017 נשמע על מיזם חדש שהיא תשלוף מאמתחתה.  בכל אופן, זה הזמן להודות לבובי על תרומתה לעולם היופי ובעיקר על מראה העור המושלם, עם כמעט בלי איפור בכלל...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails