יום רביעי, 2 בנובמבר 2016

MAC Viva Glam X Taraji P. Henson & Jussie Smollett for 2017

אוהדי "אימפריה" יצאו מדעתם מוקדם יותר השנה, כאשר MAC השיקו קולקציית קפסולה קטנה בשיתוף עם כוכבת הסדרה, השחקנית והזמרת טראג'י פ. הנסן (Taraji P. Henson). הקולקציה, שהושקה במהדורה מוגבלת נחטפה כל-כך מהר, כך שב- MAC הבינו שזו הזדמנות נהדרת לנצל שוב את שירותיה של הנסן, הפעם למטרה נעלה ביותר. ככוח עזר הם גייסו גם את השחקן ג'וסי סמולט (Jussie Smollett), עמיתה לסדרה.



בחודש פברואר 2017, טראג'י וג'וסי יהיו הפנים החדשות של קמפיין "ויוה גלאם" – הקרן שהוקמה ע"י MAC למען המלחמה באיידס ותמיכה בחולים, נשאים ובני משפחותיהם. מאז 1994 מעביר המותג 100% מהכנסותיו ממוצרי "ויוה גלאם" לטובת הקרן.


השחקנים טראג'י וג'וסי מצטרפים בכך לרשימה מכובדת ומפוארת של סלבריטאים אחרים, בהם אריאנה גרנדה, מיילי סיירוס, ליידי גאגא, ניקי מינאג', ריהאנה ועוד, ששימשו כדוברים ושגרירים של הקמפיין החשוב הנ"ל. לפי שעה, לא פורסמו פרטים נוספים אודות המוצרים שיכללו בקמפיין אותו יובילו השניים, אבל כמו שזה נראה מהתמונות הראשונות, גוון השפתון אותו בחרה טראג'י הינו פוקסיה עם פנינה בגימור מאט, כשלצידו ליפגלוס מנצנץ בגוון תואם. אני כבר מתה לדעת אם גם ג'וסי יביא איתו משהו לקולקציה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails