יום שני, 28 בנובמבר 2016

סקירה: La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion

הקוויאר נחשב לאחד המזונות היקרים בעולם. מדובר במעדן העשוי מביצי דגים זעירות שעובדו והומלחו. בשנים האחרונות הקוויאר התגלה גם כאחד מרכיבי הטיפוח הטובים ביותר עבור העור, במיוחד בתחום האנטי אייג'ינג. ב"לה פררי", מותג היופי השוויצרי היוקרתי, כבר זיהו את יתרונות הטיפוח הטמונים בקוויאר לפני יותר מ-25 שנה והמותג אף ביסס סדרת טיפוח שלמה עליו. לאחרונה, הצטרף מוצר חדש לסדרה: La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion – תמצית קוויאר במי-פנים (או אם תרצו, "מי-קוויאר").



תהיתן פעם למה רוח הים מעניקה לעור הפנים שלכן מראה רענן? זה בגלל שהאקלים הימי והאלמנטים המצויים בים עשירים ברכיבים, שעושים רק טוב לעור. גם הקוויאר מציע לעור שלנו את כל הטוב שבמינרלים מהים. בנוסף, הוא עשיר בחומצות אמינו, המבטיחות תהליך התחדשות תקין של העור, ובאומגה 3 – שהן בעצם חומצות שומן, היוצרות מעטה הגנה ושכבה נוספת של זוהר טבעי לעור. בכלל, ככל שזה ישמע מוזר, המבנה התאי של הקוויאר דומה מאד לזה של תא עור אנושי. כך שהקוויאר עוזר לעור לייצר קולגן באיכות טובה יותר ובדרך מואצת יותר, מה שבעצם מאט באופן ניכר את תהליך ההזדקנות. בקיצור, הקוויאר גורם לעור להיראות צעיר וזוהר יותר ופחות עייף.


את כל הטוב הזה שבקוויאר מיצו וזיקקו מעבדות "לה פררי" בתהליך קיטור מיוחד למי-קוויאר בריכוז של 100%, שילבו אותו עם הקומפלקס האקסקלוסיבי של המותג וקיבלו את Skin Caviar Essence-in-Lotion, המהווה למעשה את שלב הטיפוח הראשון לאחר ניקוי הפנים ולפני הסרום. מים אלו נועדו לרכך את העור, להעשיר אותו בלחות ולהכין אותו לקליטה טובה יותר של מוצרי הטיפוח שיונחו מעליו.


כמו יתר המוצרים בסדרת הקוויאר של "לה פררי", גם מי הקוויאר אוחסנו בתוך בקבוק זכוכית (150 מ"ל) בצבע כחול כהה עם פקק כסוף המוברג אליו. מרגע הפתיחה של הבקבוק מופץ באוויר הניחוח העדין והמדהים של המים, שמזכיר לי קודם כל לעצור לרגע, לעצום את העיניים ולהסניף אותו בנשימה עמוקה וארוכה – פעולה שעוזרת לי להכנס למוד של רוגע ושלווה.

המים הינם שקופים וקלילים ויש להם טקסטורה של מעין סרום. ההנחה על העור מתבצעת באמצעות אצבעות הידיים בתנועות טפיחה קלות, מחלקו התחתון של הפנים כלפי מעלה וחוזר חלילה, במשך מספר שניות. התהליך נועד כדי להספיג היטב את החומר בעור ולעודד ניקוז לימפטי על-מנת להפחית נפיחויות.


מספיקות 2-3 טיפות ממי הקוויאר לשימוש על כל שטח הפנים. אם כי, צורת הפיה של הבקבוק הינה רחבה מידי, כך שאם לא נזהרים מספיק עלולה להתבזבז לצאת כמות גדולה ומיותרת של חומר. אני מעדיפה להוציא את החומר ישירות לתוך כף ידי, לאחר מכן לפזר אותו בין שתי כפות הידיים ואז להניחו בטפיחות עדינות על הפנים והצוואר. המים נספגים במהירות רבה בעור ובאופן מיידי מותירים אותו עם תחושה רעננה ונעימה למגע. תוך שניות אחדות מתקבלת גם תחושה של מיצוק ומתיחה והעור הופך להיות חלק למגע. נראה גם, שהסרום וקרם הלחות שהונחו מעליו נספגו במהירות רבה יותר מהרגיל והעור הרגיש רווי בלחות במשך כל שעות היממה.

כאמור, מי הקוויאר מיועדים לשימוש בבוקר ובערב, לפני הנחת הסרום וקרם הלחות. אני חייבת להתוודות, שבהתחלה חשבתי לעצמי שמדובר בעוד שלב בשגרת הטיפוח היומיומית, שיגרום לי לטרחה מיותרת ובעיקר יגזול ממני זמן יקר. אך ברגע שהתחלתי להשתמש במוצר, מצאתי שמאד קשה לי לוותר עליו. אבל כמו שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו, מבחינה תקציבית, להניח קוויאר טוב על צלחתו, כך גם מיי-הקוויאר של "לה פררי" לא נועדו לכל כיס, מאחר ותג המחיר שנקבע למוצר עומד על סך של 1,400 ₪ - סכום לא פעוט לכל הדעות. אבל אם אתן מאלו שמחפשות לעצמן קצת פינוק בזמנים כאלו של חילופי עונות - במיוחד עם מזג אוויר כזה, יבש להחריד - אתן בהחלט מוזמנות לבדוק את מי הקוויאר של "לה פררי", או כמו שאומר הפתגם העתיק "הראוותנות גוברת על הרעב"...

את La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion ניתן להשיג בנקודות המכירה של המותג ברשתות אפריל, המשביר לצרכן, סופר-פארם, ניו פארם, ובפרפומריות הנבחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails