יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

Estée Lauder Double Wear Cushion BB All Day Wear Liquid Compact

"אסתי לאודר" מציגים את Estée Lauder Double Wear Cushion BB All Day Wear Liquid Compact SPF50/PA+++ - BB קרם קליל באריזת קושן קומפקטית, שניתנת למילוי ומחדש.



מדובר, למעשה ב-BB קלאסי, המציע את כל אותן יתרונות טיפוח לצד כיסוי קליל שניתן לבניה, גימור טבעי ועמידות לאורך זמן – כמו כל המוצרים בסדרת "דאבל וור". הפורמולה הנוזלית יוצרת מראה טבעי ומואר עם גימור רך המפחית מראה נקבוביות וקווים קלים בעור. העור מקבל מראה מושלם עם כיסוי עמיד עד למשך 8 שעות, ללא צורך בביצוע טאצ'-אפים, כאשר תפוקת השומן בעור מצטמצמת כדי לשמור על הברק שלו תחת שליטה. המרקם של ה-BB כל-כך קליל שהוא מרגיש ממש כמו עור שני ובכל זאת מצליח להסתיר פגמים, לטפח ולשמור על הרגשת הנוחות.


בנוסף, ולא פחות חשוב, המוצר מצוייד בהגנה ברמה של SPF50/PA +++ מקרני השמש המזיקות – אחד הגורמים העיקריים להזדקנות העור. חשוב לציין גם, שהפורמולה עמידה במים וכפועל יוצא מכך, גם בתנאי לחות, שינויי מזג האוויר והזעה מוגזמת.


Double Wear Cushion BB All Day Wear Liquid Compact של "אסתי לאודר" מוצע בארבעה גוונים שונים (1W1 Bone, 2C0 Cool Vanilla, 2W0 Warm Vanilla, 3W1 Tawny) והוא זמין כרגע, באופן בלעדי, ברשת "נורדסטרום" שבארה"ב. אני מניחה, שמאוחר יותר הוא יהיה זמין גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails