יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

L'Oreal Paris Color Riche Gold Obsession Collection Exclusive 2016

ב"לוריאל פריז" ציינו השנה תשע שנים כנותני חסות האיפור הרשמיים של פסטיבל הסרטים בוונציה. לכבוד המאורע הם משיקים את Color Riche Gold Obsession Collection Exclusive 2016 - קולקציית איפור מיוחדת גדושה בנצנוצי זהב, השואבת השראה מהקסם של העיר והיוקרה של המתכת הזוהרת.



הקולקציה שמורכבת בעיקר משפתונים ולקים מתכתבת באופן מושלם עם טרנד האיפור הנוכחי של שימר מוזהב וזוהר. כיאה לאווירה שמשדרת הקולקציה, המוצרים בה מגיעים באריזות מוזהבות עם גוון שחור מודרג.

L'Oreal Paris Color Riche Gold Obsession Lipstick – שפתון בעל טקסטורה קרמית חלקה, המועשר בחלקיקי זהב 24 קראט וברכיבים מזינים המטפחים את השפתיים ומעניקים להם תחושת נוחות מושלמת במשך זמן הלבישה. אגב, לשפתון ניחוח פרחוני עדין מאד, המאפיין בדרך כלל את השפתונים בסדרה ומורכב מתווים של סיגלית, יסמין ואיריס.

השפתון מוצע בשמונה גוונים שונים (משתנה תלוי מדינה), אחד מהם הינו בגוון זהב טהור, שיכול לשמש גם כטופ-קוט מעל כל שפתון אחר, על מנת להעניק לו מראה זוהר יותר:

·       Nude Gold – ניוד
·       Pink Gold – ורוד בהיר
·       Rouge Gold – אדום נקי
·       Ruby Gold – אדום רובי


·       Rose Gold – אדום ורדרד
·       Beige Gold – בז'
·       Pure Gold – זהב
·       Plum Gold – שזיף


L'Oreal Paris Color Riche Gold Obsession Nail – לקים בעלי ברק מוזהב, המגיעים בגוונים תואמים לשפתונים בקולקציה כדי ליצור מראה זוהר מתוחכם:

·       Nude Gold – ניוד
·       Pink Gold – ורוד בהיר
·       Rouge Gold – אדום 


·       Ruby Gold – אדום רובי
·       Rose Gold – אדום ורדרד
·       Pure Gold – זהב


L'Oreal Paris Color Riche La Palette – פלטת שפתונים, המכילה 2 גוונים משלימים מתוך הקולקציה וניתנים לשימוש כל אחד בפני עצמו או בערבוב ביניהם. הפלטה מגיעה באריזה יוקרתית מוזהבת ומוצעת בשני שילובי גוונים:

·       Delicate Gold – פלטת גוונים ניודים: Nude Gold ו- Rose Gold
·       Opulent Gold – פלטת גוונים אדומים: Rouge Gold ו-  Ruby Gold


L'Oreal Paris Infaillible Stylo Eyeliner 24H – עפרון עמיד ל-24 שעות:
·       Gold - זהב


הקולקציה עלתה על המדפים באירופה החל מתחילת החודש (ספטמבר 2016) ובקרוב תגיע לעוד מקומות ברחבי העולם. בינתיים, עד שהיא תגיע (כולה או חלקה או אם בכלל) אלינו, תוכלו להתרשם מכמה תמונות נוספות של השפתונים והלקים בקולקציה, כפי שחשף המותג בחשבון הסנאפצ'ט שלו:








תגובה 1:

  1. קולקציה לתפארת - אובססיה זו המילה. MUST HAVE, הכי הרבה אסעים לוותר על השפתון הצהוב וגם זה בדוחק - מהמם זו לא מילה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails