יום שלישי, 26 ביולי 2016

La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion

מותג הטיפוח היוקרתי "לה פררי" מצרף מוצר נוסף לסדרת הקוויאר שלו - Skin Caviar Essence-in-Lotion. כמו שאר המוצרים בסדרה, גם התחליב החדש מגיע עם הבטחה של תוצאות אנטי-אייג'ינג מדהימות וגם הפורמולה שלו מכילה תמציות קוויאר טהורות, עשירות בחומצות אמינו, חלבונים, ויטמינים ומינרלים – הכל כדי לסייע לעור לתמוך בקווי המיתאר הטבעיים שלו, גמישותו והגוון האחיד שלו.



תחליב הקוויאר החדש בסדרה נוצר בהשראת טרנד הטיפוח האסייאתי, במיוחד על התמצית המצוייה בליבת שגרת טיפוח העור הקוריאנית. תמצית זו הינה סוג של סרום מיימי עם ריכוז גבוה של רכיבים פעילים המיועדים להוסיף שכבת לחות נוספת לשגרת הטיפוח של עורנו. עבור התחליב החדש השתמשו מדעני "לה פררי" בתהליך מיוחד של זיקוק בקיטור כדי ללכוד את רכיבי הקוויאר בצורת נוזל טהור ופעיל. במילים אחרות, ה"תמצית בתחליב" מאפשרת להספיג את העור באנרגיות ההתחדשות של הקוויאר. למעשה, המוצר מתואר כהתגלמות של שגרת טיפוח עדינה, אבל עדיין אפקטיבית מאד – צעד ראשון אחרי ניקוי העור ולפני הנחת הסרום.




כאמור, בעוד קרמים קונבנציונליים מכילים מים רגילים, פורמולת התחליב החדש של "לה פררי" מכילה את מיי הקוויאר המפורסמים של המותג, אשר מתקבלים מתהליך הזיקוק בקיטור של חרוזי הקוויאר. מיי קוויאר מושלמים אלו משלימים את תמצית הקוויאר הנדירה והיקרה והופכים את ה- Skin Caviar Essence-in-Lotion למוצר אידיאלי המספק לחות לעור ומשיב לו את הגמישות והמוצקות שלו. המרקם הקליל מבטיח פיזור מאוזן יותר של רכיבים פעילים ובכך להגדיל את הספיגה של כל מוצר טיפוחי שיונח מעליו. כמו כן, המוצר מכיל את הקומפלקס הסלולרי המיוחד של "לה פררי", שנמצא בכל מוצרי המותג כבר במשך 40 שנה לפחות, ותערובת לחות המבוססת על מקור צמחי של זרעי עדשים ותמציות שמרים.



La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מסוף אוגוסט 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails