יום ראשון, 17 ביולי 2016

DECLÉOR Aurabsolu

מותג הטיפוח הארומתרפי "דקלאור פריז" פיצח את הסוד לניטרול מראה עור עייף ושחוק, הנובע מקצב החיים בעידן המודרני, ומאפשר לו לזהור משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות בין הערביים. המותג משיק בארץ את סדרת Aurabsolu, המבוססת על תמצית טהורה של פרח יסמין האבסולו, שמצליחה לעורר את העור ולהעניק לו מראה זוהר וקורן, מלא חיוניות ורעננות.



סדרת Aurabsolu היא סדרה המיועדת לאישה הקרייריסטית, העירונית, הסובלת מעור עייף המושפע מנזקים חיצוניים ופנימיים: תזונה לקויה, זיהום אוויר ורדיקליים חופשיים, קרני השמש כמו גם מצב נפשי ושינויים הורמונליים. הסדרה מחזקת תהליכים טבעיים של העור, כגון חידוש תאים, חיזוק סיבי הקולוגן והאלסטין והגנה מוחלטת מנזקי השמש (UVB ו- UVA).


כאמור, המרכיב העיקרי עליו מבוססת הסדרה החדשה הינה תמצית טהורה המופקת מפרח יסמין האבסולו. זוהי, למעשה, הפעם הראשונה בו נעשה שימוש בתפרחת היסמין במוצרי הטיפוח של "דקלאור". מדובר ברכיב כה יקר, ששמור בדרך כלל לשימוש ברקיחת בושם מעודן. תפרחת היסמין נאספת באופן ידני עם אור ראשון של הבוקר, על-מנת לשמר את כוחם של עלי הכותרת. העלים עוברים תהליך מיצוי מיוחד ועדין. קילוגרם אחד של ליטר שמן יסמין אבסולו מופק משמונה מיליון פרחים ומשמש כחומר פעיל ומרוכז בעל ריכוז גבוה של נוגדי חמצון. מבריא עור עייף, אפרפר ורפוי ומשיב את תחושת הזהר והחיוניות המידיים.

מוצרי הסדרה:

Intense Glow Awakening Cream (469 ₪, 50 מ"ל) - קרם יום עשיר בחומרים עתירי לחות, החודרים לעור במהירות ומסייעים בתהליך המיצוק שלו. הטיפול הייחודי של "לכידת האור", הופך את העור לצפוף יותר, מוחק סימני עייפות ושומר על מראה עור בריא וחיוני למשך כל שעות היום. מכיל תמציות טבעיות של יסמין אבסולו בצורתו המרוכזת ביותר התורמים לייצור פיברובלסטים למניעת דלקתיות בעור ולהגברת צפיפות שכבת העור העליונה, תמצית תמרינדי, רב-סוכר היוצר אפקט של "עור שני" להחלקת פגמים ולהפחתת קמטים וקמטוטים ותמצית קריתמון ימי, הפועל על המלנין להפחתת כתמים כהים ומניעת דלקתיות בעור.


Aurabsolu Fresh Spray (219 ₪, 100 מ"ל) - ספריי מעורר ומרענן, ראשון מסוגו בדקלאור! מים פרחוניים המעניקים אנגריה מחודשת, מרעננים את העור ומעוררים את הנפש. מועשרים בתמציות של שמנים ארומתרפיים: קורנית, עשב לימון, ציפורן ומנטה המעניקים אפקט ריענון מיידי וחומצה סיליצילית, העושה פילינג עדין לעור וממריצה את התחדשות התאים של עור עייף. לשימוש מידי בוקר על פנים נקיות כמי הכנה לפני הנחת הסרום והקרם ובמהלך היום לרענון לפני פגישה, במהלך נסיעות ארוכות. ניתן להשתמש גם כמקבע איפור.


Aurabsolu Intense Glow for Eyes Dark Circle Corrector (269 ₪, 15 מ"ל) – קרם עיניים קליל, המספק אפקט הבהרה מיידי לאיזור שמתחת לעיניים, שסובל מכהויות וממראה עור עמום. פורמולת הקרם מכילה קפאין להמרצת זרימת הדם ולניקוז נפיחויות, ויטמין B3 ו- CG להגנה ולהבהרה ופיגמנט כתום להספקה מיידית של אפקט הארה.


את מוצרי DECLÉOR Aurabsolu ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails