יום שלישי, 26 ביולי 2016

ADAH LAZORGAN Vampire Mascara

כמאפרת, שמתמחה בתחום הכלות והאירועים, אני בחיפוש מתמיד אחרי מסקרה, שתיצור מניפה יפה של ריסים למאופרות שלי, אבל יחד עם זאת שתהיה עמידה בלחות, זעה ובעיקר בדמעות. עדה לזורגן, מבכירות המאפרות בארצנו, השיקה קו מוצרים שנושא את שמה, אותו פיתחה בהתאמה לצרכי המאפרים המקצועיים במיוחד (אבל לא רק) על-פי הניסיון האישי העשיר שלה. בין המוצרים שלה ניתן למצוא את Vampire Mascara – מסקרה המעצימה את מראה הריסים עם עמידות מקסימלית במים ועוד.



המסקרה מגיעה עם מברשת סיליקון, גמישה מאד, ובעלת זיפים באורכים משתנים, שמאפשרים להגיע לכל ריס וריס בקלות.


הפורמולה של המסקרה מגיעה בגוון שחור פחם, שמדגיש היטב את הריסים. עם זאת, הפורמולה הינה יבשה מעט ובעלת גבשושיות, כך שיש להקפיד על יישום החומר בצורת זיגזוג על הריסים ובמקרה הצורך אף לסרק אותם לאחר מכן במסרק ריסים יעודי או במברשת מסקרה נקיה, כדי למנוע היווצרות גושים על הריסים.


אישית, אני מעדיפה להשתמש על עצמי במסקרות בעלות פורמולה רטובה קצת יותר, אבל היתרון שטמון בפורמולה יבשה יותר, הוא שהמסקרה מתקבעת במהירות רבה יותר ופחות מלכלכת את העפעפיים במהלך היישום שלה.

ניסיתי את המסקרה והתוצאה נמצאת בתמונות שכאן לפניכם:


כמו שניתן לראות בתמונת ה"לפני" (בחלק העליון של התמונה) הריסים שלי דלילים יחסית. אחרי שהנחתי את המסקרה (בחלק התחתון של התמונה), הריסים נצבעו בגוון שחור עשיר ויפה, קיבלו נפח ואורך משמעותיים מאד ונמתחו כלפי מעלה בצורה שפתחה את העין.

במבחן העמידות המסקרה עמדה בכל הציפיות! הריסים שמרו על הצורה היפה במשך כל שעות היממה. המסקרה שרדה לגמרי את תנאי השרב ששוררים בימים האחרונים, מבלי להימרח, להתפורר ו/או לדהות. היא צלחה יפה גם שנת צהרים עמוקה, שלא הותירה את סימניה עליה כלל.

יש לציין נקודת זכות נוספת לטובת המסקרה, שלמרות העמידות המופלאה שלה היא אינה גורמת להתקשות של הריסים, מה שעלול להביא גם "לשבירתם". בנוסף, היא קלה מאד להסרה באמצעות מים חמים או מסיר איפור עיניים, מבלי להותיר לאחר מכן "עיני דב פנדה".

לסיכום, מדובר במסקרה מעולה לשימוש מקצועי ואישי עבור מי שמעדיפה מראה ריסים בעל נפח ואורך משמעותיים ובעיקר עמיד לאורך כל שעות היממה.

מחיר: 108 ₪, תכולה: 10 מ"ל.

את Vampire Mascara של עדה לזורגן ניתן להשיג בסטודיו של עדה לזורגן (יגאל אלון 126, בניין C, תל-אביב. טל' 03-6295830, 0522-542942) או בנקודות השיווק השונות ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails