יום שני, 6 ביוני 2016

MAC Makeup Art Cosmetics

מותג הקוסמטיקה MAC מגייס שלושה תותחים כבדים כדי לסייע לה להרכיב קולקציית איפור חדשה: קבוקי (Kabuki), ג'יימס קליארדוס (James Kaliardos) ודיאן קנדל (Diane Kendal) – שלושה מאפרים מהמובילים בעולם, חברו למותג ליצירת אוסף איפור מיוחד שיכונה בשם MAC Makeup Art Cosmetics ויכלול 50 פריטים. למעשה, זוהי הפעם הראשונה ש-MAC משתפת פעולה מסוג זה עם מאפרים עצמאיים.



"שלושת אמני האיפור המקצועיים מגלמים את הרוח והמורשת של תרבות MAC," מסביר ג'יימס גייג'ר, המנהל הקריאטיבי של המותג. "השלושה היו חלק ממשפחת MAC במשך שנים רבות, היו מאפרי-מפתח של התצוגות שלנו בשבועות האופנה סביב העולם ועבדו על קמפיינים ויזואליים שונים שלנו."


לדברי גייג'ר, כל אחד מהשלושה ירכיב אוסף אינדיבידואלי של מוצרי איפור לעיניים, שפתיים ופנים, שישקף את האישיות שלנו. למשל, החזון של קנדל הוא מראה זוהר (אבל עדיין לביש) ומתמקד בעפעפיים ולחיים שזופים ושפתיים מודגשות, בעוד שקליארדוס דבק בפלטת גוונים נייטרליים יותר. קבוקי, לעומתם הולך על המראה הדרמטי יותר, שכולל צלליות קרם כחולות עשירות מאד בפיגמנט, שפתיים אדומות וברונזר וסומק בקומפקט.

ג'ניפר בלבייר, סגנית נשיא בכירה ב-MAC לפיתוח מוצרים גלובלי, מסבירה: "היה זה אך טבעי לשתף פעולה עמם ליצירת קולקציות אישיות שלהם עם מוצרים חדשים ובגוונים והכלים המועדפים עליהם."


וזה מה שיש למאפרים הדגולים לומר בעניין:

קבוקי: "MAC העניקו לי חופש מוחלט עם הקולקציה הזו והפכו את רשימת המשאלות שלי למציאות. בין אם אתם מאפרים או אם אתם סתם אוהבים להתגנדר, אני חושב שתאהבו את הצבעים, המרקמים והעמידות הארוכה של המוצרים האלו."

קבוקי

ג'יימס קליאדרוס: "אני כבר משתמש ב-MAC מאז שהתחלתי לעבוד כמאפר ואני נרגש לעבוד עמם על הקולקציה הזו. שאבתי השראה מארכיב הצבעים שלהם שאהבתי והשתמשתי בם לאורך השנים. אני רוצה שכל אשה תשתמש במוצרים שלי כדי להרגיש יפה ובטוחה בעצמה על-ידי כך שתהיה מסוגלת לשפר את המראה שלה בצורה קלה לשימוש."

ג'יימס קליאדרוס

דיאן קנדל: "עבדתי עם MAC במיגוון דרכים במשך השנים – בין אם מדובר בתצוגות או בקמפיינים – תמיד אהבתי את המוצרים שלהם וזה בא לידי ביטוי בעבודה שלי ובערכת הציוד שלי, שתמיד מצויידת במוצרים של MAC. אני מאד נרגשת מכך שהתבקשתי לשתף פעולה בעבודה על הקולקציה הזו עם ג'יימס וקבוקי, כשלכל אחד מאיתנו יש סגנון מובהק משלו וביחד ניצור אוסף מושלם."

דיאן קנדל

הקולקציה תראה אור רק בתחילת השנה הבאה, או ליתר דיוק ב-2 בינואר 2017. מבחינתי, ינואר מעולם לא נראה יותר רחוק...


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails