יום שני, 6 ביוני 2016

ESTEE LAUDER Advanced Night Micro Cleansing

אסתי לאודר מעודדת את שנת היופי שלנו עם שני מוצרי ניקוי חדשים ללילה, שמטרתם להכין את העור לקלוט באופן יעיל יותר את שגרת הטיפוח הלילית שלנו.



בהסתמך על עשרות מחקרים מהשנים האחרונות, הטוענים כי הלילה הוא הזמן הנכון לעור לתקן את עצמו מנזקי היומיום, פיתחו באסתי לאודר שני מוצרי ניקוי חדשים - Advanced Night Micro Cleansing Balm ו- Advanced Night Micro Cleansing Foam. שניהם בעלי פורמולה, שפותחה במיוחד כדי להסיר לכלוך וזיהומים שהעור סופח לתוכו במהלך היום ושעלולים לפגוע במראה של העור.

פורמולת המוצרים מכילה רכיבים ששומרים על מאזן הלחות הטבעית של העור, כך שהעור נותר רך וחלק לאחר השימוש ללא תחושת יובש או מתיחה. כמו כן, מכילה הפורמולה ריכוז חיוני של מינרלים וחומרים מזינים אחרים. למרות פעולת הניקוי העדינה, הם מצליחים להסיר בקלות איפור עמיד, לכלוכים וזיהומים. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור והם מוצעים בשני מרקמים שונים: באלם וסבון נוזלי מקציף.

Advanced Night Micro Cleansing Balm – הבאלם מיועד לשימוש על עור יבש. כאשר הוא בא במגע עם העור הוא נמס לתוכו והופך למעין שמן ניקוי חלק. עם הוספת מים הוא הופך לתחליב, שניתן להסיר בקלות ובמהירות. הבאלם מתאים לשימוש גם באיזור העיניים.


Advanced Night Micro Cleansing Foam – הסבון המקציף הינו בעל מרקם אוורירי ואותו יש להניח על עור רטוב ולח.


שני מוצרי הניקוי הליליים החדשים של אסתי לאודר זמינים כבר בימים אלו ברחבי העולם. למיטב ידיעתי, אצלינו הם עדיין לא הושקו (כרגיל...).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails