יום ראשון, 19 ביוני 2016

רבלון רוכשת את אליזבת ארדן

"רבלון" (Revlon) הכריזה כי היא רוכשת את כל המניות המונפקות של מותג היופי "אליזבת ארדן" (Elizabeth Arden) עבור סכום כולל של 870 מיליון דולר. המהלך הנ"ל נעשה במטרה להקנות לרבלון יתרון גדול יותר בשוק מוצרי הטיפוח – אחרי הכל, המותג אליזבת ארדן כבר קיים מ-1910, נמכר ב-120 מדינות ויש לו מוצרים שהפכו כבר מזמן לקאלט, כמו סרום קפסולות הסרמיד וקרם "שמונה שעות".



"אליזבת ארדן" מחזיקה באמתחתה בשמים של מותגים וסלבריטאים, ביניהם ג'וסי קוטור, אליזבת טיילור, בריטני ספירס, טיילור סוויפט, ניקי מינאג', מריה קארי, ג'סטין ביבר ואח' – כולם יעברו כעת תחת המטריה של "רבלון", לצד מותגי הבית שלה עצמה, ביניהם סינפול, אלמיי, CND ועוד.

מנכ"ל "רבלון" פביאן גרסיה (Fabian Garcia) אמר בהצהרה לעיתונות: "רבלון מתכננת לבנות על השינוי המתמשך של אליזבת ארדן באמצעות שיפור המותג עם פיתוח ושיווק גדולים ותוססים יותר של מוצרים רלוונטיים, תוך שמירה מוקפדת על המורשת הייחודית והיוקרתית שלה. שילוב המותגים שלנו, הכישרון וההפצה הגלובלית יעניק לחברה שלנו נוכחות משמעותית בכל הערוצים והקטגוריות העיקריים, תוך האצת צמיחה המכירות באיזורים גיאוגרפיים קיימים וחדשים. אנו מצפים לחבר יחד את שתי קבוצות הצמרת שלנו ולהקים מובילה עולמית אחת בתחום היופי."

סקוט ביטי (Scott Beattie), נשיא ומנכ"ל ב"אליזבת ארדן" הוסיף: "אנו מאמינים, כי מדובר בעסקה מחייבת שתספק ערך מסויים לבעלי המניות שלנו, תוך הכרה בהון הייחודי של המותג אליזבת ארדן, בפורטפוליו הבשמים המרשים שלנו ובטביעת רגלינו הגלובלית, כמו גם המומנטום החיובי ופוטנציאל הצמיחה של העסק שלנו. אנו מצפים לעבוד עם צוות הנהגת רבלון ליצירת חברת ביוטי גלובלית מובילה, שתהיה מסוגלת לספק צמיחה מואצת למוצרי מותגי אליזבת ארדן כמו גם פורטפוליו ניחוחות היוקרה שלנו והזדמנויות נרחבות עבור רבים מעובדינו."

העסקה בין שני הצדדים הגיעה לאחר שמועות לא מעטות על כך ש"רבלון" בעצמה מהווה יעד לרכישה, בעקבות מספר שנים של מכירות מקרטעות. גם "אליזבת ארדן" דיווחה על מכירות מאכזבות בשנים האחרונות, כשסבלה במיוחד מירידה בפופולריות של בשמי הסלבריטאים שבאחזקתה.

אגב, זו עסקת היופי השנייה בגודלה שמתבצעת השנה, אחרי ש"שיסיידו" (Shiseido) הכריזו בתחילת החודש על רכישת מותג האיפור "לורה מרסיה" (Laura Mercier) וליין הטיפוח RéVive.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails