יום ראשון, 5 ביוני 2016

בויד הולברוק הוא הפנים החדשות של בשמי דיזל לגברים

השחקן בויד הולברוק (Boyd Holbrook) חוזר שוב לשורשיו כדוגמן, אחרי שהשבוע הוא נבחר להיות הפנים של הבושם החדש לגברים שישיק המותג Diesel (לקונצרן לוריאל) באוגוסט הקרוב.



הולברוק בן ה-34, מוכר מהופעותיו בסרטים כמו "מילק", "לג'ין יש אקדח", "מרדף לילי", "בחורות טובות" ואחרים ובסדרה המדוברת Narcos של רשת נטפליקס. כמו כן, בשנה הבאה הוא אמור לגלם את הנבל הראשי לצידו של השחקן יו ג'קמן בסרט "וולברין 3". אגב, הולברוק נחשב גם נגר ופסל מחונן, שיצירותיו הופיעו בגלריות נחשבות ברחבי ארה"ב.

כאמור, את הקריירה שלו החל הולברוק כדוגמן והופיע עבור מותגי אופנה נחשבים מאד כמו גוצ'י, ז'אן פול גוטייה, ורסצ'ה, הוגו בוס, קלווין קליין, מוסקינו, מארק גייקוב ועוד. למעשה, זוהי אינה הפעם הראשונה שהוא מוביל קמפיין בישום. ב-2011 הוא היה הפנים של הבושם Antidote של המותג Viktor&Rolf (השייך גם הוא לחטיבת הבישום של מותגי המעצבים היוקרתיים של קונצרן לוריאל).

כאמור, הניחוח החדש לגברים של "דיזל" יושק באוגוסט הקרוב. לפי שעה, לא ידועים פרטים נוספים אודותיו, אבל זה המקום לציין, שזהו הניחוח השני לגברים שהמותג משיק השנה, אחרי שהשיק לפני מספר חודשים את "Only The Brave Extreme".


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails