יום ראשון, 3 באפריל 2016

סקירה: REMINGTON PROtect Straightener

אולי חלק מביניכם יהיה בשוק לגלות, אבל השיער שלי הוא גלי ולא באמת חלק. בדרך-כלל, אני נוהגת להחליק אותו באמצעות מכשירי עיצוב שונים כמו פן או מחליק. בחודשים האחרונים אני מעדיפה לעשות זאת בעזרת מחליק כשאת העיבוד הסופי ו/או 'תיקון' ביום שאחרי אני עושה באמצעות פן. המחליק "מגהץ" את השיער בקלות, אבל גורם גם לפריזים רבים בשיער. לשמחתי, "רמינגטון" השיקו לאחרונה את Remington PROtect - סדרה חדשה ופורצת דרך של מכשירים לעיצוב השיער, המבוססים על טכנולוגיה של שחרור אדי-מים ומיקרו חלקיקים של קראטין, ותמציות שמנים של ארגן ומקדמיה, מה שהופך בעצם את מחליק השיער החדש שלהם ממגהץ 'רגיל' למגהץ אדים משוכלל!



כמו שניתן לראות, המחליק החדש נראה בדיוק כמו כל מחליק אחר, רק בעיצוב אלגנטי ויוקרתי מאד.


אז איך זה בדיוק עובד?

בחלקו התחתון של המחליק מצויה מחסנית, אותה יש למלא במים לפני השימוש.



בגוף העליון של המחליק מצוי כפתור, המפעיל את פונקציית ה- Hydra Care הגורמת להתזה עדינה של מים על השיער תוך כדי החלקתו – בדיוק כמו מגהץ אדים על בגדים. יש ללחוץ עליו למשך כ-2 שניות על-מנת להפעילו.


מילוי המחסנית מספיק לכ-4 או 5 שימושים, תלוי באורך השיער ובעובי שלו. חשוב מאד לבדוק שיש מים בתוך המחסנית לפני שמפעילים את פונקציית ה-Hydra Care. אגב, לא חייבים להשתמש בפונקציה זו. המחליק יעבוד כמחליק 'רגיל' גם בלעדיה.

כאמור, בתוך הפלטות הקרמיות של המכשיר הוחדרו חומרים טבעיים המיודעים לשיקום ושמירה על בריאות השיער, כמו קרטין ותמציות שמנים של ארגן ומקדמיה. השילוב של הלחות בשיער יחד עם אותם רכיבים מאפשר לעצב את השיער בקלות מבלי לפגוע בשיער. כמו כן, הלחות שמפזר המכשיר בשיער, מאפשרת עבודה גם בטמפרטורות נמוכות יותר. למעשה, הלחות שחודרת לשערה משמשת כשכבת מגן בינה לבין חום הפלטות. בחברה מצהירים על תוספת של 68% הגנה והפחתה של 90% בכמות הפריזים בשיער. התוצאה המתקבלת היא של שיער חלק, מבריק ורך מאד למגע. כמו כן, נראה שהיא נשמרת גם לזמן ארוך יותר.


הטמפרטורה המומלצת לשימוש הינה 170 מעלות, שבשילוב פונקציית ה- Hydra Care מבטיחה לספק תוצאות כמו בשימוש בחום של 200 מעלות. עם זאת, המכשיר יכול להגיע עד לטמפרטורה של 230 מעלות. את בחירת הטמפרטורה המועדפת ניתן לבצע באמצעות מתגי ה- "+" / "-" שבצד המכשיר. כמו כן, ניתן לנעול את המכשיר על הטמפרטורה הרצויה.



מרגע הדלקתו, המכשיר מתחמם במהירות ומוכן לשימוש בתוך כ-15 שניות בלבד (משמיע צפצוף קל כשמוכן). בנוסף, יש לו כבל ארוך במיוחד, שיכול להסתובב 360 מעלות, דבר שמקל מאד על השימוש ומייתר את הצורך בשינוי זווית השימוש.


בתום השימוש ניתן לנעול את זרועות המחליק באופן בטיחותי ולכבות את המכשיר באמצעות לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה. בכל אופן, במכשיר קיים מנגנון כיבוי אוטומטי, שפועל לאחר זיהוי חוסר שימוש במכשיר במשך שעה שלמה.


אגב, המכשיר מגיע עם נרתיק איחסון מבודד חום, המאפשר לאחסן אותו בקלות ובנוחות, כמו גם לשאת אותו בבטיחות וללא חשש.


מחיר: 499 ₪ (כולל חמש שנות אחריות!!!)

בסדרה ניתן להשיג גם מסלסל שיער 25 מ"מ (399 ₪) ומייבש שיער מקצועי בעל 5 דרגות חימום ומהירויות.

את המוצרים בסדרת Remington PROtect ניתן להשיג ברשת המשביר, חנויות/רשתות החשמל וה-DIY המובחרות ברחבי הארץ (מוקד שירות ארצי: 1599-55-99-66).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails