יום רביעי, 13 באפריל 2016

GUERLAIN Terracotta Summer 2016 Collection

בכל שנה משיק מותג היופי הצרפתי "גרלן" את אוסף ה-Terracotta שלו, המבוסס על הברונזר האגדי שלו, שמגיע באריזת קומפקט עשויה מעץ, עם מכסה מטאלי וסגירה מגנטית. לקיץ 2016 הוא מציג את Terracotta Pause D’été bronzer – ברונזר מדהים ביופיו, יחד עם מוצרים נוספים.



הברונזר החדש מעוטר במרכזו בתבליט של סמל המותג, כשמסביבו כרוך חבל מוזהב. מס' הגוון של הברונזר הינו 03 – גוון אוניברסלי שיכול להחמיא לכל גוון עור, ואילו חלקו המרכזי של הברונזר מגלה גוון ורדרד יותר עם הבלחות עדינות של שימור מוזהב. ניתן להשתמש בכל אחד מהגוונים בנפרד או לשלב את כולם יחדיו להענקת מעטה שקוף וקורן לעור. אגב, לברונזר יש ניחוח עדין, המאפיין את מוצרי הטרקוטה וכולל תערובת של תווים הדריים של ברגמוט ומנדרינה עם פרחים לבנים ואיריס יחד בסיס עציי בשילוב מאסק לבן.


זה המקום לציין, כי ברונזר הטרקוטה הראשון של בית "גרלן" הינו, למעשה, הברונזר הראשון שיוצר אי-פעם על-ידי המותג וזה קרה בשנת 1984. הברונזר תוכנן כך שיחקה את אותו זוהר רך וקורן של עור שזוף כמו את הגוון המפתה שלו. הפורמולה שלו מבטיחה נוחות לאורך זמן רב יחד עם רכיבי לחות פעילים שימנעו מהעור להתייבש.

כאמור, השקת ברונזר הטרקוטה מלווה במיגוון מוצרים נוספים, במהדורת קיץ מוגבלת:

Guerlain Terracotta L’Eau Hâlée – ברונזר נוזלי על-בסיס מים, שמיועד להאיר את העור ולהעניק לו מראה שזוף טבעי. ניתן להשתמש בו בפני עצמו או לערבב אותו עם קרם לחות או מייקאפ. בזכות המרקם במעט ג'לטני שלו, ניתן למרוח אותו בקלות כמו גם לטשטש אותו. המוצר מגיע בתוך בקבוקון (28 מ"ל) עם טפטפת והוא לחלוטין אינו מכתים, כך שאפשר להשתמש בו מבלי לדאוג להכתמת הבגדים.


Guerlain My Terracota Bronzer – ברונזר "קלאסי" בגוון 02 Naturel Blondes. מגיע באריזה סיליקונית מיוחדת בגוון קורלי קייצי, המאפשרת אחיזה נוחה יותר.


Guerlain Kiss Kiss Lipstick – שפתון מסדרת "קיס קיס":
342 Fancy Kiss – כתום
367 Kiss Blossom – ורוד


Guerlain Terracotta Sun Protect – קרם הגנה מהשמש, מסנן ביעילות קרינת UVA ו- UVB, מונע כוויות והזדקנות מהירה של העור. הקרם מגיע באריזת שפופרת (100 מ"ל) והוא מוצע בשתי רמות הגנה: 15SPF או 30SPF.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל ממאי 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails