יום ראשון, 27 במרץ 2016

Jo Malone London Rare Teas Collection

אחרי הביקור בגני התבלינים האנגליים השופעים ניחוחות רעננים, מזמין אותנו המותג הבריטי "ג'ו מאלון" לתה... ולא סתם תה, אלא מהסוג הנדיר יותר. כל זה באוסף הניחוחות החדש שלו - Rare Teas Collection.



ג'ו מאלון מאמץ אל ליבו יצירה בת מאות שנים, שמקורה במצרך יומיומי אהוב – תה. בניגוד לניחוחות הקיימים של המותג, אשר לעיתים קרובות משלבים יחדיו ריחות ומרכיבים שונים, האוסף החדש יורכב מששה ניחוחות יחידים, על-מנת לשמר את הטוהר של הארומה.

אוסף ניחוחות יקר זה נוצר מעלי תה שמקורם בארצות המפורסמות בתה שלהם, כמו יפן, סין והודו. כל ניצן נבחר בקפידה יתרה ועבר תהליך הכנה מיוחד עוד לפני שהבָּשם רקח את התרכובות והפיח מהעלים ניחוחות מעודנים. למעשה, הניחוחות נוצרו בשיטת עירוי דומה לזו של מיצוי משקה התה.

אוסף ה- Rare Teas כולל 6 ניחוחות שונים, שיוגשו בבקבוקים בעיצוב חדש, שתוכנן במיוחד עבור האוסף. אגב, זוהי הפעם הראשונה מזה 25 שנה שהמותג משתמש בבקבוקים חדשים ושונים עבור ניחוח כלשהו.


הסדרה כוללת את הניחוחות הבאים:

Silver Needle Tea – ניחוח רומנטי, פרחוני וקטיפתי. הניחוח השופע הזה מגיע מתה מחטי הכסף, שנאסף עם שחר מעמקי פוג'יאן בסין. ורד, מרווה ומושק משולבים יחדיו בחליטת תה עדינה ומנצנצת זו.

Darjeeling Tea – ניחוח פרחוני מתוק, אקזוטי ועשיר, מורכב מתה שנאסף ממרומי הגבעות שלמרגלות ההימלאיה. יסמין ופרזיה יוצרים תערובת מפתה, בעוד תווים של משמש ודאבנה הודית אחראים על הניחוח המשכר והקורן.

Jade Leaf Tea – עלי תה ירוקים וחלקים הגדלים באי הדרומי קיושו מאודים ולאחר מכן מעורבבים עם תווים של פומלה, שומשום ועלים תואמים היוצרים יחדיו בושם פריך וממריץ.

Oolong Tea – עלי תה שנאספו היישר מהרי הג'יאנגסו שבסין ויובשו על במבוק. לניחוח התה הזה יש אלגנטיות של עץ קרמי מעורב עם יוקרתיות של קקאו מריר, שעועית טונקה, חציר ועלי טבק.

Midnight Black Tea – ניחוח עשיר, מפתה ואקזוטי מיסודו. התה, שמקורו במחוז יונאן בסין, יושן כדי להיות עוצמתי יותר. לאחר מכן, עלי התה הועשרו עם וניל אוריינטלי, ענבר חם ושרף חום מעושן, שמעניקים לו את הניחוח המפתה והחושני.

Golden Needle Tea – ניחוח מסתורי ואפל. תווים של עור ותבלינים הממלאים את הבקבוק הם ההשראה המגיעה מעיצוב הפנים החמים של בית תה סיני. ניחוח עמוק וחלק שמסתיים בתווים של סנדלווד (אלגום) ושרף בנזואיל ומוביל לעולם נדיר ומפנק.

אוסף הניחוחות Jo Malone London Rare Teas יושק ברחבי העולם החל מאפריל 2016 והוא יוצע בבקבוקים של 175 מ"ל כל אחד.

אגב, זה המקום לציין, כי זהו אינו האוסף הראשון שמשיק המותג בהשראת התה. הוא עשה זאת כבר ב-2011, אבל על-פי המתואר האוסף החדש אמור להיות מעודן יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails