יום חמישי, 3 במרץ 2016

Jo Malone The Herb Garden Fragrance Collection Spring 2016

מותג הבישום הבריטי "ג'ו מאלון לונדון" משיק החודש קולקציית בשמים חדשה בהשראת הגנים האנגליים וצמחי התבלין שבם. הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת 5 ניחוחות חדשים, כאשר כל אחד מהם מבטא באופן מושלם את קונספט המותג. הניחוחות הקלילים, בעלי המבנה הפשוט, משדרים באלגנטיות את אווירת הגן האנגלי, עם העושר והיופי הטבעיים שלו וכמובן המיגוון יוצא הדופן.



על רקיחת קולקציית הניחוחות אחראית הבשמים אן פליפו (Anne Flipo): "אני זוכרת גן בריטי אחד אופייני במיוחד... הוא היה לגמרי נקי ומסודר, אבל תמיד שומר על שבריר של הזנחה. לדעתי, הדואליות הזו לא יכולה לשקף טוב יותר את רוחה של אנגליה. החלטתי שיש צורך להציג זאת באמצעות אוסף חדש של ניחוחות," היא מסבירה.

מימין לשמאל: הבשמית אן פליפו ומנהלת הבישום של המותג סלין רו


חמשת הניחוחות המרכיבים את הקולקציה:

Sorrel & Lemon Thyme – ניחוח עסיסי ופריך, המסמל בוקר אביבי, השכמה בדקות הראשונות של הזריחה. לימון תוסס משולב עם תווים של תפוז מריר, פטיטגרן, תימין ורוזמרין עם שכבת אדמתית של טחב וגרניום.


Wild Strawberry & Parsley Cologne – ניחוח חושני, כמו הד בזכרון של ערבים אינסופיים בשלהי הקיץ. תווים מפולפלים של עלי פטרוזיליה שטוחים עם עלי עגבניה פיקנטיים ודומדמנית שחורה בשלה, מומתקים עם נגיעות של תות-שדה פראי.


Nasturtium & Clover Cologne – הרכב שובה שנועד לשדר אלגנטיות כאוטית של גן אנגלי. תלתן באחו ופריחת כובע הנזיר מעורבבים עם עלי כותרת של יסמין לצד רעננות בלתי צפויה של חרדל בר מוצל ברכות חמימה של וטיבר.


Carrot Blossom & Fennel Cologne – ארומה מדהימה ומסובכת המספרת על מסע ארוך שמתחיל עם שתילת זרעים ונשלם עם שמחת איסוף הקציר הביתה. תווים מתוקים של גזר בשל ופירות רעננים עם הדגש של משמש מעצימים שומר אניסי, בעוד עקבות אבקתיים של איריס ומאסק מעניקים עומק לניחוח.


Lavender & Coriander Cologne – ארומה מעודנת מגלה רכות קרירה של לבנדר אנגלי וצרפתי עם שכבה אדמתית של כוסברה, מרווה ריחנית משולבת עם ערער ירוק, לענה מרירה, עצים ונגיעה של זרעי שעועית טונקה.


כל חמשת הניחוחות בקולקציה מוצעים בבקבוקים ירקרקים ומכילים 30 מ"ל בלבד.


אגב, הפנים של הקולקציה היא גיטה לי (Gitte Lee) בת ה-80, דוגמנית עבר ושחקנית קולנוע ממוצא דני, שהיא גם אלמנתו של השחקן המפורסם סר כריסטופר לי.


כאמור, קולקציית הניחוחות The Herb Garden של ג'ו מאלון על המדפים ברחבי העולם החל מהחודש – מרץ 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails